Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Daihyo schreef:Oh volgens mij heb ik die op Marktplaats zien staan of op de site bij een handelaar/stal. Plaatje om te zien inderdaad! Hopelijk hebben jullie er een leuke pony aan. Aan de looks kan het niet liggen
mirriejj schreef:Berryz schreef:Manen en staart vallen nogtans heel goed mee voor een appaloosa. Veel plezier met deze knapperd
Ik hoop dat vooral de staart nog bijgroeit. Hij was nu helemaal aangevreten door de veulens
Earth schreef:Ik heb stiekem een zwak voor stippels, en normaal houd ik ook al helemaal niet van zwaardere types. Maar jeetje wat een knap dier! Dat zal ook vooral door zijn uitstraling zijn denk ik. Wat voor ras is het? De appies die ik ken zijn niet zo zwaar. Iets met knabstrubber oid?
mirriejj schreef:Earth schreef:Ik heb stiekem een zwak voor stippels, en normaal houd ik ook al helemaal niet van zwaardere types. Maar jeetje wat een knap dier! Dat zal ook vooral door zijn uitstraling zijn denk ik. Wat voor ras is het? De appies die ik ken zijn niet zo zwaar. Iets met knabstrubber oid?
Dankjewel! We hebben geen idee wat er in zit qua rassen.
Earth schreef:Ah ok, ik bedoel trouwens niet de knabstrubber, maar de zwaardere soort. Ff kijken of ik daar op kom, is een oostenrijks paardenras. Oh ja, de Noriker bedoel, en dan specifiek de pinzgauer. Dat is best een zeldzaam ras in NL dus best leuk om je er eens in te verdiepen. Zitten er geen papieren bij? https://www.bitmagazine.nl/rassen/de-no ... jk/112864/
Sizzle schreef:Wat een leuk en vrolijk dier
Lijkt ook een scheutje koudbloed in te zitten.
Hij is wel enorm kort in de rug en dan ook nog rond en hoge schoft, dat gaat geen simpele zadelzoektocht worden ben ik bang? Misschien vertekend het.
De staart is wel vrij typisch voor een appie, kan prima zijn dat het niet beter wordt dan dit.