Knappe Meadows Booster voor het eerst ITP

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Boesehof

Knappe Meadows Booster voor het eerst ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-20 19:41

Hallo,

Graag laat ik jullie kennis maken met onze knappe Tinker hengst Meadows Booster<3
Booster is in mei 3 jaar geworden. Zijn papa is de Tinker hengst Meadows Heartbreak kid (v. Lloyds).
Zijn moeder is de merrie Meadows Bebbin (V. Rex van Tinkerstal Foubert ( nu ook wel gekend als Aslan de Bôheme)).

Booster is sinds dit jaar onze dekhengst. We zijn super tevreden met hoe hij uitgroeit :+: Niet alleen vinden wij hem super knap, hij heeft ook nog eens een geweldig goed karakter. Hij is echt een vriendelijk, zachte en lieve hengst. Booster mag voorlopig nog lekker jong zijn. Volgend jaar gaan we hem stilletjes aan wat grondwerk met hem doen en de eerste stappen maken naar het zadelmak maken.
Ondertussen zijn 6 van onze merrie's drachtig van hem en de laatste 2 worden nu gedekt *D

Vorig weekend waren de dames van de knuffelkont hoeve op bezoek en zij hebben deze mooie foto's van Booster gemaakt :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken *D
Gr Tinkerstal ' T Boesehof

Tenno7

Re: Knappe Meadows Booster voor het eerst ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:31

Wat een prachtig paard!!
Worden vast pracht veulentjes!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 00:22

Wat een ontzettend gaaf paard is dat <3 ben heel benieuwd naar zijn veulentjes.

"Het leven is ruiger met een tuiger" zegt men...
Maar het is nog veel leuker met een hackney pony :D !

Moestuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 07:38

Hahaha, ik moet even flink lachen. Ik had nog een zoon van hem zien voorbij komen op 2de hands! Daarbij stond ook een foto van hem waarbij ik dacht: Wat een lelijke, iel paard is die vader zeg. Maar nu snap ik het, hij is nog jong!

Deze foto’s maken het al direct een heel ander paard. Hij is echt prachtig!
Ik hoop dat jullie meer succes hebben met de verkoop :) Het is echt triestig wat ze nu maar willen geven voor een veulen omwille van corona...

Boesehof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-20 09:32

DeMolenhoek schreef:
Hahaha, ik moet even flink lachen. Ik had nog een zoon van hem zien voorbij komen op 2de hands! Daarbij stond ook een foto van hem waarbij ik dacht: Wat een lelijke, iel paard is die vader zeg. Maar nu snap ik het, hij is nog jong!

Deze foto’s maken het al direct een heel ander paard. Hij is echt prachtig!
Ik hoop dat jullie meer succes hebben met de verkoop :) Het is echt triestig wat ze nu maar willen geven voor een veulen omwille van corona...

Dankjewel Idd zijn 1ste nakomeling staat te koop bij de vorige eigenaar. Op die foto was em net 2 die erbij staat. Snap totaal niet waarom ze die foto gepakt hebben ipv een foto van ons :+ Ze hebben nochtans toestemming om fotos te pakken van ons haha. Achja khoop dat dat veulen een leuk baasje vind.

Wij zijn onze veulens van dit jaar bijna allemaal vlot kwijtgeraakt gelukkig. De laatste moet nog verkocht maar dat is een klein veulen dus dat gaat lastiger. Ik hoop dat jou veulentje ook een leuk baasje vind.

Moestuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:03

Dat is fijn! Ik weet dat wij aan de hoge kant zitten, maar ouders beide ster etc. Dat laat ik nu ook niet gaan voor het dekgeld want dat verwachten de geïnteresseerden wel :P

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:50

Wat een knap paard! <3 Kan me goed voorstellen dat jullie daar trots op zijn. Hij heeft een heel vriendelijke uitstraling op de foto’s :j

03-02-2010 Jorinde Lynn
03-04-2012 Viënna Jade
05-07-2014 Eline Mae
♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie