Ik ben maar kort in NL geweest, het was puur spullen pakken en paard keuren en inladen. Dit omdat we nog midden in ons hoogseizoen zitten en ik dus niet zo lang weg kon. Wat was ik blij B eindelijk weer te kunnen zien na die 8 maanden

Nou toen kwam dus de rit, ruim 2200 kilometers voor de boeg. Het was een flinke zit, super zwaar voor B maar het zit erop en ze deed het echt fántastisch, wat een werelddier is het toch ook!

Eenmaal aangekomen mocht ze lekker even bijkomen in het kleine winterweiland dat grenst aan het zomerweiland waar de 8 ijslanders in staan.

Ze settelde hier al gauw en vond de rust om uit te rusten van de lange reis.

Na 2 dagen lieten we de kudde leidster bij B en die hebben samen een week apart gestaan met een hek tussen de rest van de kudde. Na die week wilde B héel graag bij de rest en hebben we dit gedaan. Het plan was haar een avondje bij de rest, dan terug in haar weiland en de volgende dag weer maar mevrouw voelde zich zo thuis tussen de rest dat ze niet meer terug wilde in het andere weilandje xD. Ze is dus direct bij de rest gebleven.

Nu gaan we heerlijk genieten, van de vrijheid, de ruimte en de rust

We hebben al wat wandelingetjes bij de rivier gemaakt, even de sokken wassen

Al geposeerd voor de camera

Mijn lieve vriendin heeft me dit cadeau gegeven toen ik terug kwam. Het idee was dat deze zou komen omdat ik B zo miste maar het verzenden vanuit Frankrijk heeft zo ontzettend lang geduurd dat ze hem pas binnen kreeg toen ik net naar NL vloog xD. Maakt hem niet minder geweldig

Al met al hebben we er een heel avontuur opzitten. Maar het wakker worden, uit je raam kijken en vervolgens je paard in het weiland zien staan is toch wel mijn aller grootste droom die in vervulling is gekomen. Dit leven delen met iemand waarvan ik ontzettend veel houdt maakt mij het gelukkigste meisje op aarde.