Ik zal mijn pony eerst even voorstellen! Dit is namelijk onze eerste ITP.
Stamboek naam: Winnie
Roepnaam: Pooh
Dussss we maken er maar Winnie the Pooh van.
Pooh is een 17 jarige Marok x Magister merrie. Haar moeder is Mariet van de Karnemelkspot.
Ik rij met Pooh eigenlijk vooral recreatief, zo af en toe nemen wij eens een dressuurtraining mee! Ik heb Pooh nu 2 jaar in mijn bezit en in 2 jaar zijn wij gigantisch naar elkaar toe gegroeid! Pooh is een echte haflinger, inclusief alle haflinger streken. Zo duurde het een heel poosje voordat wij alleen van het erf af konden en lekker buitenritjes konden maken... Dat is boel met een bloed, zweet en tranen gelukt! Ik ben nu zo blij met haar! Haar haflinger trukendoos houdt ze nog steeds maar ik kan er inmiddels goed mee omgaan

Een maandje terug hebben wij meegedaan aan een fotomeeting. Het was een meeting bij een heel mooi meertje en het zijn echt andere foto's geworden dan de "standaard" foto's! Ik wil dan ook de fotografen hartelijk bedanken! Een weekje daarvoor hadden we ook nog een fotoshoot gehad, daar zal ik ook wat foto's van laten zien!
De fotografen:
- Van Zoelen Fotografie
- Created by Korlieke
- Linda Slooter Fotografie
- Eveline Klein Fotografie
- Rsenneker Fotografie
1. We begonnen rustig! Netjes staan in het water

2. Al snel werd ze wat enthousiaster

3. En toen ze dat eenmaal door had, ging Pooh helemaal los

4.

5. echt m'n favoriet

6. Ook nog hele mooie sfeer foto's kunnen maken! Zo blij met deze foto

7.

8. Zo verliefd op haar hoofdje

9.

10.

11. Zoooo blij met mijn knappe merrie

12. Fotootje van de shoot de week ervoor!

13. Zelfde locatie maar hele andere omgeving! (Rsennekerfotografie)

14.

15. Ik hoop dat jullie onze foto's net zo mooi vinden als ik dat vindt! Ben helemaal in de wolken met mijn paardje (Rsenneker fotografie)

Dit was een kleine greep uit de hele collectie! Dan is 15 fotos kiezen best wel moeilijk

Mocht iemand nog wat weten over de moeder van Pooh, dan hoor ik dat graag! Heb al veel research gedaan maar kom maar verdacht weinig tegen, eigenlijk zo goed als niets....

Mochten jullie het leuk vinden om ons te volgen, wij zijn aardig actief op instagram: @haflingerpooh of gebruik het linkje in mn onderschrift

Groetjesss!