Svadilfari1 schreef:Ah wat enorm leuk om te zien. Zie zo graag wat van anderen en zeker die bij Piet lessen. Dankjewel voor het delen!
Fijn paard heb je ook volgens mij.
Piet geeft zo fijn les. Als hij echt on regelmatig had gelopen had Piet het wel gezegd hoor; tenminste bij Pony en mij ontgaat hem niks tijdens lessen.
Dank je!
Ja super fijne man!
Lessen zijn altijd positief en inspirerend!
Ja is een fijn en lief paard maar vanwege zijn bouw niet simpel om mee te werken, hij loopt het liefst voorover, lang en laag of te hangen op je hand.
Dit werk is super fijn om hem voor losser en hoger te krijgen.
viola schreef:Wat heerlijk hè dat nog steeds met zoveel enthousiasme blijft lesgeven. Ik heb onlangs ook eindelijk weer de mogelijkheid gehad om bij hem te lessen.
En leuk dat je vriend het ook is gaan doen. Ik heb de volgende les bij Piet ook al gepland staan en mijn vriend gaat ook meedoen met zijn kwpner.
Wat super leuk dat jullie ook samen gaan!
Veel plezier!
bonnielau schreef:Wat onwijs leuk dat Piet dit nog steeds doet! Misschien beetje off topic maar heeft iemand de contact gegevens van Piet? Vroeger kwam hij ook geregeld bij ons op de vereniging maar diegene die het toen regelde is al even geen lid meer. Het lijkt mij zo leuk om weer eens clinics van Piet te organiseren bij ons. Zo'n enthousiaste man!
Ik kan je evt via pb het e-mailadres geven