Gekocht als 1,58 maar een half jaar later toch eens de meetstok er naast gehouden (ik had het idee dat ie gegroeid was

2 weken geleden heb ik een fotoshoot gehad bij Nina van Otterdijkfotografie ( Ninavo op bokt)
En die leuke foto's wilde ik even delen

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

McCartney is geboren op 12-05-2017 en dat maakt hem net 3 jaar. Ik ben sinds maart wat serieuzer begonnen met longeren en op zijn 3e verjaardag, zat ik er voor het eerst echt op!

1 keer per week volgen we samen les en 2 weken geleden heeft mijn vriend onderstaande foto's gemaakt

11.

12.

13.

14.

Het is echt een super fijn en mega braaf paard om mee te werken. De 4e keer dat ik er op zat zijn we meteen op buitenrit gegaan in de bossen. Lekker achter zijn weidemaatje aan sjokken is het liefste wat hij doet. En dit onderstaande filmpje is gemaakt tijdens zijn 3e buitenrit onder het zadel! Nog nooit zo'n braaf beest gehad. Dit geeft wel vertrouwen dat we ooit op een dag ook alleen op buitenrit kunnen gaan wanneer dit goed voelt!
15.
Ik hoop dat de toekomst ons nog veel mooie avonturen mag geven! Uiteindelijk is mijn doel met hem lekker genieten van het rijden, ik ben nooit een wedstrijdruiter geweest maar vind springen wel heel leuk. Ik ben wel van plan om met hem wat springwedstrijden te doen maar heb geen ambities om daarbij heel hoog te komen, als we een B parcourtje door kunnen komen ben ik al heel blij

Dankjewel voor het lezen en kijken!