4 aar geleden heb ik mijn eerste paard fedor gekocht een prachtige toen 6 jarige sping ruin. Na 4 maanden kreeg die een peesblesure. Later kwamen we erachter dat dit paard it ooit al gehad had. Ik heb hem toen voor 4 maanden op de wei gezet in Zwolle zodat die in alle rust z’n peesblesure kon genezen naar 4 maanden weer een scan gemaakt en groen ligt gekregen. We zijn weer rustig gaan opbouwen ook mocht je weer de paddock in. In de paddock is die zo uit z’n plaat gegaan dat z’n pees Bijna afgescheurd was. Prognose was hij moet minimaal 3 jaar herstellen. En dan is t nog maar de vraag of je er ooit nog mee kan doen. Ik heb toen de beslissing gemaakt om hem aan iemand te geven onder contract die me beloofde dat die daar voor altijd mogt blijven en het een gouden huisje zou zijn.
Ik heb fedor daar heen gebracht Hellmaal in Zeeland 2u rijden van de plek waar ik toen woonde en ik in de eerste twee jaar op bezoek geweesd maar omdat t zo ver was had ik vooral app contact met de Nieuwe eigenaar.
Na twee jaar ging de nieuwe eigenaar heel raar doen hij wilde geen foto’s meer sturen en vertelde rare dingen.
Ik heb bijna 6 maanden op foto’s gewacht en toen ik ze kreeg was ik in schock. verwaarloosd en veelste dun.
Nu komt waarschijnlijk de vraag in je op waarom heb je m in de tussentijd niet vaker bezocht nou ik wist op gegeven moment niet meer waar hij stond .
Na dat ik vorige week de foto had ontvangen van hoe die er bij liep heb ik met me vriendinnen hem opgespoord en gevonden.
Ik heb fedor nu 3 dagen terug. We zijn al langs de kliniek gegaan en er achter gekomen dat die in 4 hoeven straal kanker heeft.
Ik ga m laten helpen het word een duur en lang proces maar fedor wil ik nooit meer kwijt.
Nu komen er wat foto’s
Wil je zien hoe die op knapt op mijn insta equidutch_ zal ik regelmatig wat update opzetten

Zo was die bij mij :

Hij is bijna 10 en daar komen nog vele jaren bij als het aan mij licht
Gr