CarinaR schreef:Gefeliciteerd (met) Muzanna.
13 Jaar alweer. Weet nog dat je het topic poste dat ze naar NL kwam. Tijd gaat hard.
Gek hè, dat dat al zo’n eeuwigheid geleden is? In mijn hoofd is ze nog een jong paard, maar haar veulen, die dit jaar alweer 2 wordt, dat is nu ons jonkie.
fleurtjeuh schreef:Ohh ze is ook zo mooi

Ben echt fan van je merries

Dankjewel! Ik ben nog steeds verliefd op haar.
Leo schreef:Gefeliciteerd met je prachtige dame!
Vies of niet, ze is waanzinnig mooi!
Dankjewel. Ach, van mij mag ze zich lekker vies maken. Met zo’n lekker zonnetje hoeft ze echt geen deken op. 
Set_Elkol schreef:Het blijft een indrukwekkend mooie merrie

En ik ben pro geen manen

Ik heb echt mijn best gedaan de manen te laten groeien, maar nee... het wilde echt niet.
Knert schreef:Wauw.. blijft een apart ras.
Die manen... ofja het ontbreken ervan, maakt dit plaatje eigenlijk compleet. Of ben ik de enige die dat vindt?
Heb je ook foto’s onder het zadel?
Nee, ik vind dat zelf ook hoor. Haar dochter heeft een geweldige bos manen (voor haar ras dan) en dan is het wel mooi, maar die sneue sprieten die deze heeft... nee dan maar een traditioneel Turkmeens kapsel.
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk maar heel weinig foto’s onder zadel heb.
En recent al helemaal niks, want ik heb een hele tijd niet gereden. Wel zonde eigenlijk... zijn fijne paarden onder zadel en deze is geen uitzondering.
jokari schreef:Een polletje piekhaar
13 al, serieus, wat gaat dat snel.
Ja, sneue sprieten alle kanten op.
Vind het zó raar dat mijn kleine Russische guppenkop gewoon al 13 is. 
Nummus schreef:13 alweer! Ik weet ook het eerste topic nog...

Ik vind het helemaal niet erg dat haar manen er niet zijn, ze blijft gewoon prachtig!
Ja raar hè, dat dat al zo lang geleden is...
En dankjewel! Ik krijg er toch vaak vragen over waarom ze geen manen heeft... tja omdat het met dat haar dat voor manen door moet geen gezicht is.
amaniblauw schreef:Ze is net zo'n toverbal als haar dochter; valk, schimmel, roan, engeltje met vleugels.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met Muzanna.
Haha, ja rond Sinterklaas is het altijd raak. Dan is ze ineens het paard van Sinterklaas.
Metallic doet gekke dingen met de vacht en deze is dusdanig licht dan krijg je soms een heel raar effect. Hoe vaak ik al heb gehoord “schimmel, toch? Gaaf hoor, met die zwarte benen.” En dan
als ik zeg dat het geen schimmel is. In de zomer geen last van, haha. Dan heb ik een paard van parelmoer.
Berdien schreef:Gefeliciteerd met Muzanna!

2007 was toch wel een heel goed jaar he, Flynn zou dit jaar ook 13 zijn geworden.
Ze ziet er prachtig uit, vies of niet. Met of zonder manen

Sterker nog, ik vind dit ook wel wat hebben!
Hele goede vintage! Jouw mooie Flynn had ook gewoon dit jaar weer z’n verjaardag moeten vieren.
Ik vind zelf zonder manen mooier. Met is al jaren echt niks meer en dat heb ik deze winter bevestigd gekregen, haha.
Retjethorse schreef:Prachtige, wijze Muzanna...
Ik vind haar uitdrukking altijd iets weg hebben van zo'n oude, wijze geleerde.
Gefeliciteerd met haar 13e verjaardag!

Dat ze er nog vele jaren mag bijdoen!
En wat vliegt de tijd toch snel.

Muzanna is altijd al een oude ziel geweest die heel goed wist waar ze de mosterd moet halen.
Ik hoop haar ook nog lang bij me te mogen hebben. 
shaddy82 schreef:Prachtige dame is het toch

Dankjewel!