Nu zag ik een advertentie van een te gekke reis. Graag deel ik mijn ervaring met jullie, en ik heb ook wat leuke plaatjes geschoten!
Echt zo blij dat Stalland nog toegankelijk is!!! Een tal van schattige dorpjes en indrukwekkende steden. Een machtig mooi land! En de bewoners zijn zeer vriendelijk!
We gingen van start in Roundpennsylvania. Hier worden de hele dag toffe workshops en andere activiteiten georganiseerd.

Hierna gingen we naar Zadelkamerika, waar je om veiligheidsredenen geen foto’s mag maken. Erg jammer!
Toen kwamen we langs Kaap de Goede Mesthoop, Kruiwageningen en Mestcedonië. Ik wil niet vervelend zijn, maar dat was echt een zooitje! Heb er dan ook geen foto’s van gemaakt...
Lunch was in Hooiwaii. Er was een kleine wachtrij, maar daarna hebben we heerlijk geluncht!

Toen naar Rijbakkum, waar ook veel activiteiten worden georganiseerd. Erg leuk om mee te doen aan de workshops!

Daarna naar Halsterdam! De hoofdstad met echt ze ontzettend veel winkeltjes, en hebben we toffe accessoires gescoord!

Om even bij te komen een bezoekje aan Paddockum, waar we lekker konden uitrusten.

Teaser van de volgende stop: Nieuw Weiland!!

Het bezoek aan Nieuw Weiland was de grote favoriet zoals je kan zien:

We sloten af met een bezoekje aan Kaapstal, waar de grote Picknicktafelberg te zien is. Het is me niet gelukt de picknicktafelberg helemaal op de foto te krijgen helaas.
Kaapstal:

Picknicktafelberg:

Wij hebben echt enorm genoten van de dag en hopen morgen weer te gaan! Was echt zooooo gaaf!