1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13) Het moet niet altijd serieus zijn toch?

14)

15) Die blik in haar ogen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:Dank je wel! Dat vind ik zelf ook, maar ja, eigen kind, schoon kind he.Je hebt een prachtige merrie!
Abby_O schreef:Dankjewel voor je leuke reactie.Wauw wat een mooie merrie heb jij zeg!
kydaula schreef:Ze kan ook echt heel lief zijn!Ze is zo mooi, ze oogt echt enorm lief op die laatste foto
Giolli schreef:Dank je!Wat een plaatje zeg. Schitterend.
shaddy82 schreef:Haha ja, ze had best wat energie, maar ze heeft altijd een heleboel motivatie nodig om die eruit te gooien.Mooie foto's van een knap paard, foto 13 en 14 zijn erg grappig,
Aliaa had het erg naar haar zin zo te zien
Luckyy80 schreef:Dank je wel!Wat een knapperd!
Steefz schreef:Dankjewel!Wat een mooi paard heb je! Bijzonder dat ze geen aftekeningen op haar hoofd heeft.
wortel115 schreef:Dat is ze ook, meestal dan toch.Leuke merrie ze oogt heel vriendelijk
debberley83 schreef:Als ik de camera bovenhaal, laat ze zich altijd van haar beste kant zien.Prachtige uitstraling heeft je merrie!
Negerzoen schreef:Bijzonder he!Wouw wat een mooie kleur!
matespony schreef:Dankjewel!Ahw wat een leukerd!
Morganlefay schreef:Ja, oortjes!!!Oortjes
Verder staat mij bij dat in de Prins Valiant Saga er een slimme merrie wordt verkocht aan een boze Viking.
Deze merrie laat dezelfde oortjes zien als de jouwe, vooral de ene op half zeven en de ander gewoon rechtop.
ieris schreef:Zomers haha, dan toch enkel op de foto's.Mooie foto's, en wat ziet het er bij jullie al zomers uit!
Ze ziet er goed uit zeg.
Scheelt natuurlijk als je je paard onder een deken hebt staan, die van mij zijn echte modderbalen!
Fataal schreef:Dank je!Wat een ontzettend vriendelijke uitstraling heeft ze echt prachtig!
Leo schreef:Dankjewel!Wat is het toch een fantastisch knappe merrie!! Gave foto's!