Onze portie storm hebben we heus gehad, maar inmiddels is hier toch echt de lente aangebroken en dat is heerlijk!

Sol is mijn bijna vijfjarige PRE hengst, en Zafiro is ook Spaans en hengst en inmiddels bijna twee.

Februari is amandelbloesemmaand. Hoewel de winter hier groen is omdat we vooral evergreens om ons heen hebben is de lente onmiskenbaar!

Er kwam een fotograaf langs om ons op de foto te zetten. Voor het eerst sinds we hier wonen, zo leuk! Hier twee voorproefjes van haar foto’s.

Sol en ik rijden graag in onze 'bak' waarbij hij heel fanatiek is en zo hard meedenkt!

We maken inmiddels ook onze eerste minibuitenritjes, tot groot plezier van avonturier Sol, want hij vindt dat geweldig!

Dit is op ons land, onze achtertuin. Ik heb Sol in december van zijn ijzers af laten halen en hier loopt hij fluitend blootsvoets overheen.

Zaf doet waar hij goed in is, groeien

Hij is van nature super relaxed en at ease. Twee maanden terug was hij nog nooit echt in handen geweest, en kijk hem nu eens.
Geeft netjes voeten, loopt keurig mee en gekke dingen, kom maar op!

De paddock van de mannen bestaat uit meerdere olijventerrassen. Op het bovenste terras kwamen ze maar weinig, maar nu ik daar laatst een hooinet heb gehangen is het daar ook ineens interessant.
Supertof, want ze lopen zo echt meer. Bult op zie ik ze hun rugspieren gebruiken, en bult af gaat in een speels drafje of galopje