Festival weer eens ITP

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cindyy_1993

Berichten: 434
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 12:03

Hoi! Het is alweer even geleden dat Festival hier ITP heeft gestaan.
Maar, nadat wij op 21 september voor het eerst een volledige fotoshoot bij ons op stal hebben gehad, was het weer eens tijd :)

Festival is een 9-jarige KWPN ruin van Vivaldi x Gribaldi.
Ik heb hem inmiddels bijna 4 jaar in mijn bezit en het is geen makkelijke weg geweest.
Maar ik kan nu zeggen dat we eindelijk op het goede pad zijn! Vorig jaar zijn we verhuisd naar een nieuwe stal, en dit is echt de beste keus ooit geweest. Hij is in een jaar tijd zó opgeknapt! Wat goed voeren, een passend zadel en een goede training wel niet doet met een paard (en ruiter) :) Inmiddels zijn de eerste 2 puntjes in het Z1 binnen. We zijn er nog niet, maar we zijn op het goede pad!

De foto's zijn gemaakt door bokker ojajoh (Natasja Bergen fotografie) en ik vind de verschillende stijlen die zij gebruikt echt onwijs gaaf!

De moeilijkste keus echter; welke laat ik drukken op canvas / uitvergroten?


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding


We zijn er zeker nog lang niet, maar als je ziet waar wij vandaan komen, is het verschil echt bizar... Even ter vergelijking 2 foto's onder elkaar gezet van september vorig jaar (toen wij net verhuisd waren naar ons nieuwe plekje) en van de fotoshoot:

Afbeelding

Dankjewel voor het kijken! Enneh... Laten jullie nog even weten welke sowieso uitvergroot moet(en) worden? :D

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


CharmFaith

Berichten: 894
Geregistreerd: 30-12-07
Woonplaats: Castricum

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:51

Mooie fotos zeg !
Ik zou denk 5, 7, of 9 doen

Faith ~ 10-05-2010 ~ Dreamcatcher X Gribaldi(Drachtig van White Dream GF 2024)
Bailey ~ ( Silverdapplebonte Breton) (Drachtig van White Dream GF 2024)
Phylano ~ 26-04-2020 ~ Just Wimphof X Dreamcatcher
Temptation ~ 28-03-2023 ~ Glock's Energy X Dreamcatcher

cindyy_1993

Berichten: 434
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 15:22

CharmFaith schreef:
Mooie fotos zeg !
Ik zou denk 5, 7, of 9 doen


Dankjewel! <3
Nu heb je het bij 7 en 9 ook wel over twee van mijn favorieten hoor!
Keuzes zijn moeilijk :')

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 15:59

hee wat leuk jij ook hier :) idd vind 7 en 9 echt het mooiste

Kosfers Spirit of a Dreamcatcher L2 + 7

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 16:48

Alhoewel ik jullie een prachtige combinatie vind, vind ik dit echt geen Z waardig. Voor het z1 verwacht ik eerlijk gezegd, meer gedragenheid en enige vorm van verzameling. Ik vind dit paard erg vast houden in zijn lijf, lijkt de rug niet fijn te gebruiken en voor niet na te geven. De portretfoto's zijn stuk voor stuk prachtig 7 en 9 zou ik laten uitvergroten :)

BigOne
Berichten: 37975
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:36

Wat een verandering in een jaar tijd, petje af want daar zat wel wat werk in. Foto’s zijn een momentopname dus zonder jullie in het echie of op een filmpje te zien kun je eigenlijk nog niet zo heel veel zeggen. Maar wat me wel duidelijk opvalt, het is al minder , dat is je houding. Probeer ook daar veel aandacht aan te besteden want je hangt achterover. Indien mogelijk regelmatig zonder beugels rijden. Vraagjes , laat je je zadel regelmatig nakijken want hij is heel veel veranderd in zo korte tijd en is hij wel eens door een osteopaat onder handen genomen??

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

cindyy_1993

Berichten: 434
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 21:41

bigone schreef:
Wat een verandering in een jaar tijd, petje af want daar zat wel wat werk in. Foto’s zijn een momentopname dus zonder jullie in het echie of op een filmpje te zien kun je eigenlijk nog niet zo heel veel zeggen. Maar wat me wel duidelijk opvalt, het is al minder , dat is je houding. Probeer ook daar veel aandacht aan te besteden want je hangt achterover. Indien mogelijk regelmatig zonder beugels rijden. Vraagjes , laat je je zadel regelmatig nakijken want hij is heel veel veranderd in zo korte tijd en is hij wel eens door een osteopaat onder handen genomen??


Zadel is in mei nieuw aangeschaft en heeft in juli de eerste check gehad. Over een maandje of 2 wordt het zadel weer gecheckt :)
Regelmatig komt de cranio hem behandelen en hij is een paar weken geleden behandeld door de fysio. Deze komt as woensdag weer, dus hij komt zeker niks tekort :D De dag van de fotoshoot was ook de 2e keer na de fysio dat ik er weer op zat, dus hij was nog erg zoekende in zijn lijf en hij liep ook minder fijn dan normaal. Ik was ook nog erg zoekende en mijn houding is denk ik ook een momentopname, maar moet zeggen dat het me op deze foto's ook opviel hoor haha. Ik rij wel regelmatig zonder zadel met hem.


En qua weg die we hebben afgelegd... Toen ik hem net kocht was het net een duikboot. Onwijs hangen in de hand en heel moeilijk de achterhand eronder te krijgen. Sinds ik hem heb wordt hij al regelmatig behandeld door fysio, masseur, chiropractor en wordt hij met de behandeling beter. Training en voer op de vorige stal was niet optimaal. Vorig jaar zomer heeft hij vanaf mei tm september bijna niks gedaan doordat hij op een trainingsstal stond met een stalprobleempje (durfde geen stallen meer in). Toen we in september op ons nieuwe plekje kwamen, moesten we haast vanaf 0 weer gaan opbouwen. En eerlijk; de vooruitgang die we in een jaar gemaakt hebben is echt bizar. En ja, ik ben het er zeker mee eens dat hij voor het Z veel meer moet gaan dragen. Maar we hebben in mei en juni toch 2 wp (212 en 206) weten te rijden... Dus ergens vond de jury ons toch wel Z waardig. Maar ik ben het zeker met jullie eens dat hij nog veel beter moet! Daar zijn we hard voor aan het werk :D

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

BigOne
Berichten: 37975
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:46

Komt vanzelf wel goed en fijn dat je dat van je houding ook inziet, op je foto van vorig jaar was het heel duidelijk en het word beter maar kan nog beter, top hoe je met je paard bezig bent!!

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Noukie
Berichten: 10922
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:49

Gave foto’s Cindy!
Ik vind dan weer 3 het mooist :D
Heb mooiere rijfotos gezien van jullie heb ik het idee, kan heel goed door de fysio komen. Hij lijkt net iets stugger nu. Desalniettemin, lekker bezig samen!

Elisa2

Berichten: 36490
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 08:01

Die is echt enorm opgeknapt, goed gedaan!

Mooie stoere blik heeft hij in zijn ogen.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 08:45

Mooie foto's! Voor mij springt 10 er dan weer uit, ieder zijn voorkeur haha
Maar gaaf paard heb je, en hij ziet er goed uit vind ik.

life does not have to be flawless to be good

cindyy_1993

Berichten: 434
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-19 12:41

Thanks allemaal <3

Kreeg nog een gave foto doorgestuurd van de fotografe :~
Afbeelding

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

Renee1991

Berichten: 5963
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 13:26

Mooie foto's! Voor mij springt foto 9 er het meest uit, die komt op mij het meest 'echt' over.

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 14:39

Gaaf paard! Mooie foto’s ook :j Ik zou gaan voor foto 7

Instagram: demigisolf

hannaengolda
Berichten: 212
Geregistreerd: 27-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 15:37

Mooie fotos!!

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 06:10

Ik zou foto 1 laten uitvergroten.

Hij is inderdaad enorm veranderd zeg. Goed gedaan.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

CoonArt

Berichten: 23264
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Festival weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 15:08

AbsoLUUT de eerste! Zeker weten! +:)+

Have You Hugged Your Horse Today?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers