Rodi, Brynja & Popcorn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:54

heyyy,
Wat goed om te zien dat ze het zo naar hun zin hebben wil je mij ff pben waar ze nu precies staan dan kan ik een keer langskomen kijken.

xxx

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:55

jhee wat is popcorn groot geworden, heb hem geboren zien worden en wat gaat hij op zijn vader Nibbit lijken zeg:~

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:56

Echt lief...en idd smerig Tong uitsteken

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 19:49

Scherps schreef:
jhee wat is popcorn groot geworden, heb hem geboren zien worden en wat gaat hij op zijn vader Nibbit lijken zeg:~



Als die net zo gaaf word als Nibbit zou wel geweldig zijn..
En wie weet gaat hij ook tolten, heeft hij dat van zijn paps meegekregen en hij kan het nu goed leren van Rodi en Brynja natuurlijk, want die doen niet anders Lachen

Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:57

Ja, het klopt trouwens dat ik je opeens miste, want jullie waren ineens weg en ik heb wel gevraagd waar jullie heen waren, maar ik kreeg eigenlijk geen normaal antwoord, maar ja, zo zou het wel altijd blijven.

Met Kareltje gaat trouwens alles goed en deze loopt nog steeds als een kieviet.

Nou zo kunnen we elkaar toch nog spreken en geniet op je nieuwe stal hoor (ik mag het misschien niet zeggen, maar ziet er goed uit en eigenlijk is het beter als ik het zo hoor).

Groetjes Renaat.

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:51

Het is er inderdaad beter, is wel allemaal wat ouder. Maar je hebt daar gewoon veel meer te zeggen over je eigen paard en dat vind ik erg belangrijk. Reyerbos is echt de eerste en enige stal die ik ken waar je niet zelf mag zeggen hoeveel je paard te eten krijgt..

Helaas gaat deze manege eind 2005 weg, maar tot die tijd genieten Brynja en Rodi lekker saampjes in hun buitenstalletje...