Als er zich vrijwillig een fotograaf aanmeldt dan zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen.
Helaas is dat hier niet zo vaak het geval en moet ik mijn zus de camera in handen duwen en haar omkopen om met me mee te gaan

Ze wilde wel een stukje met Duke wandelen zodat Dexter en ik onder het zadel konden. Heel fijn! En ze heeft mijn stuk ongeduld prima opgevoed

We zijn naar het recreatiestrandje geweest hier 600m verder want door de miezer en wolken verwachtten we daar toch geen drukte.
*BOOM* DAG VAN DE JEUGDBEWEGING

Strand vol kinderen die met ballen en vlaggen gooien, heerlijk!
We hebben ons dus beperkt tot een uithoekje van het strand, het water in gaan zat er voor beide toch niet in

Genoeg gezeurd, tijd voor foto's
Als hij nee zegt, dan is het gewoon nee. Ik snap niet waarom ik soms nog moeite doe

Dichter bij het water dan dit zijn we niet geraakt

En voor het eerst een drafje met handpony geprobeerd, Duke was heel flink, Dexter had wat meer overtuiging nodig

In het filmpje zie je dat Duke wat nerveus is aan het begin omdat ik zo mijn best moet doen om Dexter vooruit te krijgen en Duke heeft lang niet zo veel overtuiging nodig, dus die werd wat ongeduldig. Kan het hem niet kwalijk nemen

Dat was onze dag