Ik schep graag een beetje op over mijn vriendinnen. We kennen elkaar allemaal door de paarden, soms via een beetje een vage omweg. Maar het zijn zulke leuke meiden, stuk voor stuk heel oprecht en eerlijk. En aangezien ik nu studeer en niet heel veel tijd meer heb voor fotografie sleep ik ze af en toe even voor de camera. Qua hobby's passen we erg leuk bij elkaar, niet alleen met de paarden maar ook met kostuums! Dus toffe foto's maken lukt wel

Eerst Nynke (bamii op bokt) met Dyke, Nynke heb ik ontmoet op een fotomeeting een paar jaar geleden, toen had ze een grote rode jurk met een gigantische zwarte cape aan.
Een vriend van me heeft een 3D printer en wilde wel een eenhoornhoorn voor ons uitprinten. Marietje heeft er ook één gekregen, maar de (grotere) zwarte was voor Dyke, de Fries van Nynke.
Als ze Nynke en Dyke op instagram wil volgen kan dat, ze heet @friesiandieuwke

Met Nynke erop

Dan met het hoofdstel

Met een hele flinke labradoriet in het midden

En erop!

Dan een foto van Rianne met haar Kieck, Rianne ken ik door Lisa, die elkaar dan weer kennen omdat één van de twee een singel verkocht. Zo gaan die dingen

We zijn met een groepje bezig om wat te trainen voor eventuele shows (met de paarden dus), deze dag waren we met z'n vieren aan het oefenen en heb ik deze foto van Rianne gemaakt. Stoer wijf!

Dan Lisa (Runa op bokt) met haar Schwarzwalder Fuchs Runa! Lisa was een stalgenootje van me. Ondertussen staan we allebei weer op een andere stal maar we zijn toch blijven plakken

Lisa is bezig met kostuums maken en heeft daar ook een instagram voor gemaakt, @horsebackseamstress. Ze heeft haar tuniek en de broek zelf gemaakt

Eerst even stoere Runa alleen

Dan samen!

Ideetje van Lisa, ik ben fan

Het was vooral ook weer heel leuk

En als laatste, knuffels