pien_2010 schreef:PRACHTIG!
Dankjewel 
Bellatrix schreef:Oh dat lijkt mij wel heel gaaf!

You're welcome 
Maartje_M schreef:Super mooie foto's op een super mooie plek!
Django is gaaf

En dat om de hoek van stal 
loez schreef:Ik vind zijn oren altijd zo leuk Om te zien. Zo geconcentreerd! Jullie zijn een mooi team samen!
Dankjewel! Ja hij kletst "de oren van zijn hoofd" als het gaat om communicatie
joey2010 schreef:Wat een knapperd is hij geworden.
Ik herinner me je eerste topic nog over hem, maar wat een verschil !
Hij is ook gewoon happy, dat straalt hij ook echt uit.
Prachtige sfeer geven deze foto's.
En we zijn er nog lang niet
nog zoveel wat hij mentaal moet gaan leren... hij is nog lang niet stabiel en op zijn best... ik kijk enorm uit naar alle komende jaren 
Elisa2 schreef:Prachtig dier! ik denk als jij ook nog in klederdracht was geweest dat het plaatje helemaal "af" was. Het tuig staat hem super en jullie band straalt ook van de foto's af! erg mooi om te zien.
Ik had mn Spaanse laarzen aangetrokken
Heb helaas niet echt klederdracht
Natascha schreef:Wat een knapperd zeg en hij heeft ook leuke vrolijke pretoortjes

Django is altijd blij als bij wat mag doen 
PRD schreef:Wat een knapperd

het tuig staat hem prachtig!
Dankjewel 
essiesilly schreef:prachtig paard, prachtige setting en je doet ook nog eens prachtig grondwerk/werk aan de hand met hem

Thnx! Ik rijd weinig tot niet dus heel veel tijd om vanaf de grond te werken, vind het persoonlijk ook wel het leukste werk :J
sas66 schreef:Prachtige foto's. Heb je volgens mij ook eens "live" gezien bij de Paardenkamp in Soest met (ik dacht) je zusje op Django? Indrukwekkend. Vind het mooi om te zien wat jullie samen kunnen. Niet naar bedoeld, maar moest 2x kijken bij foto 5, heb je nou een bloot been en een blote bil? Maar het is de andere stof van je rijbroek (oeps, sorry).
Oh jee nu je het zegt ja

Ja klopt! Toen had ik hem nog niet zo lang en vond hij werk OHZ nog enorm spannend, gaat inmiddels veel beter! Op show is hij in zijn element dus spelen OHZ was toen een hele fijne training
Bunuelo158 schreef:Oeh wat een mooi hoofdstel ook! Vraag me altijd af waar mensen zulk tuig kopen
Letterlijk overal en nergens haha, heb aardig wat verzameld over de jaren heen 
_nathalia_ schreef:Mooi paard en wat een leuk orenspel laat hij zien

Hij laat zien wat hij voelt 
Hij mag bij mij altijd 100 zichzelf zijn en zijn mening doorgeven, waardoor hij dus zeer communicatief is 
bigone schreef:Zo veel bewondering en respect over hoe jij met paarden kunt toveren, mooi om te zien.
Dankjewel
echt toveren is het niet.... iedereen kan dit (leren)