Want als je paardenmeisje bent, en je vriend is ook een paardenmens, dan kies je dus voor een andere vakantie

Het is een heel reisverslag geworden, excuses alvast

Maandagmorgen konden wij, zonder ons te moeten haasten om een vlucht te halen, op het gemak ontbijten en onze spullen inladen. Snoep en drank voor onderweg ging ook mee, want we hoefden lekker met niemand rekening te houden

En dan haak je de trailer aan en hop! Vakantiegevoel!

Braafste paardjes van stal op de trailer (ik ben helemaal niet bevooroordeeld hoor) en zo kon de reis beginnen.
Vriend heeft geen trailerrijbewijs, ik wel. Ik wrijf dat er altijd graag nog even in.

Ervaring ja, want hoe zeggen ze dat? Van je fouten leer je?
Nou, sommige fouten maak je maar 1 keer dat kan ik je wel vertellen. Aangezien we nogal een tank van een auto bij hadden die blijkbaar nog wel een huis vooruit zou kunnen trekken, kwamen we er na 20km door rokende bandjes pas achter dat 'IEMAND' (we gaan beide niet hardop uitspreken wie zijn schuld het was) de handrem van de trailer niet had afgezet. Gelukkig viel het nog mee, we hebben even gewacht en konden toen weer verder. Typisch weer

Op wat traag verkeer rondom Brussel na, ging alles daarna eigenlijk heel vlot!
Rond 15u kwamen we dan aan in Veurne, waar onze paardjes mochten overnachten. Bij kennissen, waar we elk jaar met de trekpaardenclub gaan, mochten de paardjes ook nu weer gewoon lekker buiten zoals ze dat gewend zijn.
We hebben de paardjes buiten gezet en zijn zelf een terrasje gaan doen. Na zo'n lange rit mochten de paarden lekker uitrusten, ze leken het wel fijn te vinden daar!

Op dinsdag gingen we dan voor het eerst naar het strand, het zonnetje scheen en het was niet te druk dus super fijn! Heerlijk ook de duinen in gegaan, dat vinden we allebei fijn

Woensdag zijn we overdag naar Brugge geweest, waar het overdreven druk was en we dus redelijk snel klaar waren. Waardoor we 's avonds nog tijd hadden voor een ritje. Toen was het strand zowat leeg en het was ook wat kouder en mistig woensdag, geen foto's maar was wel heel fijn sprintjes trekken!
Donderdag wilde ik pas na de files weer vertrekken en zijn we dus ook weer lekker gaan rijden. Onder mijn trui had ik de camera om mijn nek hangen dus we hebben geen gekke dingen gedaan, precious cargo enzo

Maar er zijn wel suuuuper leuke foto's uit gekomen!
Ik ga de foto's niet bewerken, ze geven helemaal weer hoe het was, warm en zonnig en een lekker relaxte sfeer, dus ik vind het helemaal prima zo!
*einde intro, nu foto's*

1.

2.

3.

4.

5. Vriendlief heeft zijn kop liever niet op het wereldwijde web maar zijn paard mag hier best pronken vond ik

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. En tevreden, dus met witte voetjes!, keerden wij terug naar huis

Bijna alle foto's zijn door mijn vriend gemaakt! I said it before, I'll say it again: hij mag blijven

Ik ben maar een klein beetje gek op Dexter hoor, klein beetje maar