Begin oktober is Duke gecastreerd maar door drachtige merries, winterweides die kaal moesten en andere omstandigheden, is het er nog niet van gekomen hem in een van de kuddes te introduceren. Dus hij moest het met Dexter doen! Of eerder andersom, Dexter werd nanny

Tot vorig weekend! Want toen kwamen de jaarlingen terug naar huis!

de tijd gaat veel te snel en ik kan er niet aan wennen haha!
Ik dacht; yessss kan Duke lekker met de kleintjes spelen

Als je klikt op de foto hieronder, zie je ongeveer hoe de eerste 3 dagen gingen

Alles wat in de buurt van Duke of de voerbak komt wordt weggejaagd, "MIJN DUKE!"
Had ik al gezegd dat Dexter het lichaam heeft van een normale 10-jarige maar het karakter van een eigenwijze, nukkige oude buurman die je bal kapot steekt als hij over de heg komt?
Nou, dat dus.
Het is de hele week al een op- en af gejaag van Dexter die zijn Duke beschermt tegen dat klein grut, en de oppermerriebitchjaarling die haar kudde kinders beschermt van mijn monsters.
Ik stel jullie even voor;
IN THE LEFT CORNER WE HAVE... de jaarlingen!

AND IN THE RIGHT CORNER.. dubbel D!

De oppermerrie, zal ik haar zo even noemen, neemt soms het heft in eigen handen en zorgt voor haar kroost. Dan probeert ze Dexter te stangen zodat de voerbak vrij komt, maar Dexter lijkt er niet van onder de indruk.

"Was je klaar? Kan ik weer eten?"

Soms moet hij even wat strenger zijn

Gelukkig zijn het geen barbaren en laten ze soms de voerbak maar even links liggen, hij wordt wel altijd strak in de gaten gehouden! Genoeg is genoeg, ook wat voor ons over laten

Deze momenten worden dan meestal maar zo opgevuld

Opper

En dekhengst Ben heeft front-row-seats voor het hele spektakel, die ziet er net als ik de humor wel van in volgens mij

Hoop dat jullie er ook wat om konden lachen, ik kan hier echt uren naar blijven kijken

Beide terrorbendes krijgen meer dan voldoende eten, ondanks dat er strenge, ongeschreven, voerbakregels zijn

Starring: Mijn dubbel D, het jonge geweld van stal en onze knappe Ben als figurant-toeschouwer.