Stonebroke Farm

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Stonebroke Farm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 21:42

Hey! mijn laatste week in Alabama is ook weer een feit (na 2,5 maand). Maar gisteren was toch een van de hoogtepunten :j een paar jaar geleden heb ik iemand leren kennen op instagram die bezig is met paarden in deze omgeving. Ik heb toen eens met haar afgesproken en sindsdien contact gehouden via social media. Elke keer dat ik hier was nodigde ze mij uit om de komen rijden en ik ben er deze winter eindelijk eens op ingegaan (echt geen idee waarom ik dat niet vroeger heb gedaan :') ). Zij heeft haar eigen paard Milo en de rest van de paarden is van de eigenaresse van stonebroke farm. Het is een heel kleinschalige stal en de focus ligt op hunter en ze gaan maandelijks op wedstrijd.

Gisteren mocht ik op Milo rijden terwijl zij de paarden van de staleigenaar (die er ook was) reed. Ik kreeg meteen de vraag of ik Murphy ook kon rijden :+ Ze wil van Murphy een lespaard maken maar momenteel is hij nog te groen daarvoor. Als ik begon te rijden kreeg ik de vraag of ik hem kon blijven rijden maar helaas moet ik alweer bijna terug naar België. Mijn visum kan niet snel genoeg komen nu ik zoveel mogelijkheden heb om weer met paarden te werken. Het is alweer bijna 3,5 jaar geleden sinds ik intensief heb gereden dus vandaag kom ik mijn bed niet uit :Y) :')

Anyways, ik heb ook wat foto's genomen van de paarden gisteren en die wou ik even delen met jullie :D

Murphy, Stanley, Harry & Milo
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En Rocket <3 een echte goedzak
Een dame van 75 was met hem aan het rijden gisteren <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Stonebroke Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 15:05

Wat een leuk avontuur en ervaring moet dat zijn om daar te kunnen rijden...leuke paarden zo
te zien op de foto’s ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden .....

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Stonebroke Farm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-19 21:23

Zal een leuke ervaring zijn, of het nu hier is of in België.. wil gewoon weer met paarden kunnen werken :j
En ik voel mij hier al zeker op mijn plaats :D

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Stonebroke Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:06

Ontzettend leuke foto’s nenah. Ik hoop echt dat je snel er kunt gaan wonen. :D

Chantal_xH
Berichten: 23
Geregistreerd: 10-12-18

Re: Stonebroke Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:35

Ohh gaaf!! Waarom Alabama als ik vragen mag?
Echt heel gaaf!

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Stonebroke Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:11

Wauw, ik ben echt jaloers!
Prachtige plaatjes ook.