Voor mij is mijn tante dat, mijn vriend, mijn vriendinnen en mijn paard. Het mooiste is als zij elkaar ook leuk vinden en laat mijn tante nou precies bang zijn voor paarden. Toch heeft ze een grote droom, een keer op Lily-Fee rijden. Waarom? Geen idee! Omdat ze ziet dat ik zo gek ben van dat paard, denk ik. En omdat ze er niet van houdt om bang te zijn, denk ik.
Zo af en toe gaat mijn tante mee naar Lily-Fee, een nu 2,5 jarige merrie van Hitmaker x Goodtimes. Meestal is ze te nieuwsgierig en kruipt ze zo wat ik je voor knuffels, maar met mijn tante juist heel voorzichtig. Ik heb Lily-Fee sinds ze 5 maanden oud was.
Dit is de eerste keer dat mijn tante mee was, Lily-Fee is hier 6 maanden oud en twee weken bij mij op stal. Duidelijke een gespannen gezicht bij mijn tante, maar wel een aai.

De tweede keer dat mijn tante mee was, schrok ze zich rot. Hoe kon zo’n klein paardje zo snel groeien!! Op een afstandje bekijken vond ze wel even genoeg. Lily-Fee is hier anderhalve maand ouder dan de vorige foto...

Daarna zat er wel een tijdje tussen. En toen we weer gingen kijken een stond daar een soort van volwassen groot paard van 2 jaar en 5 maanden. Vanaf de parrelibakrand werd dat eerst eens
nader bestudeerd.

En tijdens tweede kerstdag was daar de klik opeens. Lily-Fee was toen 2 en een half jaar oud en opeens ging mijn tante haar hele hart open. Zo’n bijzonder moment om te zien. En hoewel allemaal nog wel spannend zijn deze foto’s mij zo ontzettend dierbaar.
Eerst maar weer even op een afstandje bekijken. Rustig aan beginnen.

Nog op gepaste afstand, maar ooo wat is haar neus zacht!

Stapje voor stapje dichterbij.

De glimlach kan er niet meer af.

Big hug!

Op de terugweg naar de paddock wilde mijn tante zelfs wel een stukje met haar lopen. In het weiland stond ganzen. Die vond Lily-Fee wel interessanter.
Ik moest er wel tussen lopen, want stel je voor dat ik het touw loslaat. Aldus mijn tante.

Kijk een gans!

Oo het gaat eigenlijk best goed! Opperste concentratie.

Misschien wel leuk om terug te zien is dat de eerste foto en de aaifoto’s op dezelfde plek zijn gemaakt alleen dan met twee jaar er tussen.
Hebben jullie ook foto’s van jezelf of dierbaren dat je echt de band tussen je paard en hen ziet? Post deze vooral in dit topic. Ik vind het zo bijzonder om te zien!
Tenslotte bedankt voor het lezen en een reactie zou leuk zijn!!
Foto’s zijn IPhone kwaliteit en ik sta er make-up loos op. Don’t care, but love!