Wie had dat ged(r)acht?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nine1987

Berichten: 8342
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:01

Door het uitblijven van reactie van TS, vrees ik een beetje voor slecht nieuws..

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:04

@nine1987: ik krijg ook een beetje die nare gedachte
:(

Kabayo

Berichten: 14041
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:05

nine1987 schreef:
Door het uitblijven van reactie van TS, vrees ik een beetje voor slecht nieuws..

Heb even haar insta opgezocht (staat in haar OS)
Daar heeft ze gister nog een video geplaatst dat de drachtige dame nog lekker slaapt onder de camera

Valt mee dus

nine1987

Berichten: 8342
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:08

Ah gelukkig.. Dat is goed nieuws.. :D

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:22

ik onstip. Vind het jammer dat de ts niet zelf reageert. ze opent een topic maar echt ons op de hoogte houden doet ze ook niet. Uiteraard moet iedereen dat voor zich zelf weten. Maar waarom open je dan een topic denk ik?

Of meld dan even, jullie kunnen updates in de gaten houden op instagram. Nu moeten we het zelf uitvogelen

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:30

Overdrijven is ook een kunst.. :') Gezien het veulen er nog niet is, is er ook niet echt iets nieuws te vertellen. TS is voor het laatst gister avond online geweest en heeft waarschijnlijk daarom de laatste berichten in dit topic niet eens gelezen..
Daarnaast heeft Savannah (die TS persoonlijk kent) hier twee dagen geleden nog geplaatst dat er nog niks is... :+

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:49

Nou sorry, maar ik begrijp Plutolover wel, mensen zijn benieuwd, vragen hoe het ervoor staat en er wordt gewoonweg niet gereageerd, terwijl mensen wel hun best doen om je te volgen en TS wel gewoon online is.
OPen dan geen topic, als je geen zin hebt om mensen op de hoogte te houden.

2 dagen geleden? Ze heeft al 8 dagen niets meer gepost hier.
Is toch niet het topic van Savannah?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:13

Als er geen nieuws is is er geen nieuws en dan valt er weinig te melden. Beeetje geduld mensen :+

@silly1972
Savannah kent TS persoonlijk. Zij heeft hier laten weten dat er nog geen nieuws is ;)

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:26

Ben het wel een beetje eens. Als je een topic opent zou het leuk zijn als je ook reageert op vragen in je topic. Mensen leven mee en vinden het dan ook fijn om op de hoogte te worden gehouden.

Een berichtje met "alles rustig" had al kunnen volstaan.
Laatst bijgewerkt door Bloemmeke op 28-01-19 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:28

TS, hoe is het nu?

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:33

Pepperrr schreef:
Als er geen nieuws is is er geen nieuws en dan valt er weinig te melden. Beeetje geduld mensen :+

@silly1972
Savannah kent TS persoonlijk. Zij heeft hier laten weten dat er nog geen nieuws is ;)



Ja dus? Wat ik al zei, het is niet Savannah's topic

Als mensen iets vragen is het niet meer dan netjes om gewoon even te antwoorden.
zelfs al is er niets geboren is het toch leuk om te weten hoe het staat met de merrie.
Blijkbaar kan dat op instagram wel gemeld worden, waarom dan niet hier.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:35

Nou zo'n stelletje kattenkoppen die zo negatief zijn als ze niet op de wenken bediend worden terwijl er gemeld is dat er nu geen bijzonderheden zijn wbt de merrie zou ik ook niet antwoorden.

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:42

tut tut tut, op je teentjes getrapt?
Wie is hier nou een kattenkop, niemand wordt uitgescholden, ik gebruike nette bewordingen.
En ja ik vind het een gebrek aan respect, misschien ben ik wat beter opgevoed.

Maar ik vind het gezegend, ik hoef het al niet meer te weten.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:12

Gedraag jullie is naar jullie leeftijd joh :') Er is meer in mensen hun leven dan alleen Bokt

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:15

Nuja, laatste wat ts zei was dat veulen misschien kwam.
Ik ben ook erg benieuwd en wil graag van Ts horen hoe of wat. Hoe het met de merrie gaat enzo, wat er precies gebeurde die avond en waarom ze dacht dat het veulen ging komen.
Dat is toch nieuws.
Ik ga ook ontstippen.

Amado7

Berichten: 10733
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:34

Het is niet Savannah s topic. Maar Ik ga er vanuit dat ts onze berichten gelezen heeft van de afgelopen week en weet dat veel bokkers nieuwsgierig zijn. Dan kan ze toch even een berichtje plaatsen :) En niet iedereen zit veel op bokt en ts is ook zeker niets verplicht maar ik snap niet waarom je dan een topic opent.

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:44

Het is toch haar paard? Als er geen nieuws is is er geen nieuws. Zo is het voor Te ook niet leuk om te reageren, toch? Een beetje meer respect voor iemands anders leven wordt vast gewaardeerd!

Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 15:17

Door jullie gekibbel kwam het topic omhoog en dacht ik dat er nieuws zou zijn :=

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje jammer dat TS nog wel regelmatig online is, maar hier niks plaatst. Zeker gezien de oprechte interesse in de reacties :) Ik snap Plutolover wel.

Bowo
Berichten: 2822
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:01

Als je een topic opent, heb je geen verplichting om elke x weken/dagen/uren een bericht te plaats, noch heb je als lezer de verplichting om elke bericht in een topic te lezen of elk topic te volgen.

Als je dit topic niet meer leuk vindt, houdt niemand je tegen om weg te gaan, maar ik vind het wel oneerlijk dat jullie dan boos worden op de TS, zij verplicht jullie toch niet om het topic te blijven volgen?

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:10

Knappe merrie! Ik ben ook benieuwd :)

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:41

Bowo schreef:
Als je een topic opent, heb je geen verplichting om elke x weken/dagen/uren een bericht te plaats, noch heb je als lezer de verplichting om elke bericht in een topic te lezen of elk topic te volgen.

Als je dit topic niet meer leuk vindt, houdt niemand je tegen om weg te gaan, maar ik vind het wel oneerlijk dat jullie dan boos worden op de TS, zij verplicht jullie toch niet om het topic te blijven volgen?

Dit!

Daarnaast hoop ik dat het een aanname is dat TS geregeld online is? Ik kijk in ieder geval niet iedere dag of iemand online is geweest...
Het laatste bericht dat TS überhaupt heeft gelezen is waarschijnlijk het bericht van Savannah, die dus al heeft gezegd dat er niks is...

Ik snap jullie ook hoor, dat het jammer is dat TS zelf nog niks heeft laten weten. Ik kan me echter ook indenken dat ze niet heeft gereageerd vanwege de update die Savannah al had gegeven.

floripori17

Berichten: 732
Geregistreerd: 23-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 14:56

Sorry lieve bokkers,
Superdruk. Ik jongleer nu tussen stage, mijn paard die nog herstellende is van zandkoliek en mijn drachtige dame. Vooral dat laatste kost aardig wat energie :') Geen geboorte alarm meer. Dus doe het nu met alarmen en camerabeeld. Helaas nog steeds geen veulen. Ik ben bang dat ik te hard van stapel ben gelopen. Maarja de dierenarts vertelde mij: ik denk niet dat ze februari red.
De uier is nog niet giga of iets maar wel op weg. Denk ik
Afbeelding

Ze ligt ontzettend veel. Is soms best onrustig. Heb wat filmpjes kunnen maken, die zal ik proberen te uploaden. Verder heb ik helaas geen nieuws. Ik zit met smacht te wachten. Maar helaas. :+ geduld is een schone zaak.

Afbeelding

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:21

Ik ben benieuwd! Eigenlijk fijn als ze het nog even binnen houdt met de kou..

Amado7

Berichten: 10733
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:26

Leuk dat je wat laat horen TS! Ik hoop voor je dat het veulen snel mag komen!

floripori17

Berichten: 732
Geregistreerd: 23-11-11

Re: Wie had dat ged(r)acht?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 22:47

Zeker fijn dat ze het met deze kou nog even binnenhoud. Al had ik het wel heel mooi en betekenisvol gevonden als ze met die speciale wolfmaan was geboren :)* maar met die kou zeker fijn. Zo stresvol om zo lang in spanning te zitten. Het hakt er best in. Afijn. Hopelijk nu niet lang meer... hier de link van een filmpje. Waarin je buik goed ziet en veulen weer eens heerlijk levendig is: https://m.youtube.com/watch?v=0l3WGi3etpI