Aron! Een 5 jarige, lieve en eigenwijze Haflinger ruin van 1.55m hoog.
Het was "liefde" op het eerste gezicht. We hadden meteen een klik! Ik ben zo blij met hem.

Afgelopen maandag is hij goedgekeurd door de dierenarts. Op vrijdag stond de verhuizing naar de nieuwe stal gepland. Tot die tijd kon hij gelukkig op z'n huidige stal blijven staan en ben ik elke dag langs geweest en grondwerk met hem gedaan om hem beter te leren.

Heb ik een paard of een giraffe gekocht?

Overal aanraken met de carrot stick, geen probleem!

Aron wil de stick ook wel eens zelf aanraken.

Smalle doorgang ter voorbereiding voor het trailer laden.
En vandaag was het zo ver! De verhuizing naar zijn nieuwe plek (grote wei met schuilstal). Trailer laden ging goed (stapje voor stapje er op en toen hij met 4 benen op de klep stond liep hij in 1x door. Waarschijnlijk zag hij toen het hooinet want hij begon direct te eten haha, het is en blijft een echte haflinger he!)

Allebei heel blij dat het trailer laden gelukt is

Lief snoetje

In de nieuwe wei! (hier stond hij inmiddels al een paar uurtjes, toen ik de wei in kwam liep hij meteen naar me toe. Vervolgens volgde hij me de hele wei door, tis echt zo'n schatje!)

Op de achtergrond z'n 2 nieuwe vriendjes

Even een selfie

Toen ik bij het hek stond bleef hij maar naar me toe komen. Wilde volgens mij stiekem niet dat ik weg ging

Knapperd!

En toen ik weg ging, begon hij keihard te hinniken en heel hard door het weiland te galopperen. Ik was even bang dat hij over het hek zou springen om me achterna te gaan. Gelukkig niet gebeurd!
Ik ben heel benieuwd hoe het morgen met hem gaat! En hoop dat we in de toekomst heel veel leuke avonturen gaan beleven.