Yah'ri groeit op!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Yah'ri groeit op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 18:46

Hallo allemaal,

Het leek mij leuk om weer eens iets te plaatsen van ons Arabisch volbloed hengstje Yah'ri, hij is nu 1,5 jaar oud en begint steeds gaver te worden vinden wij. <3 Van de week liet hij zich even fantastisch zien in de wei, dit heb ik vastgelegd met mijn mobiel en daar vervolgens een leuk filmpje van gemaakt.

Nu leek het mij leuk om ook het filmpje van hem te laten zien toen hij een paar dagen oud was in vergelijking met nu :j Van klein boefje naar stoere kleuter..

Afbeelding


3 dagen oud..


en nu..


Ben benieuwd wat jullie van dit kereltje vinden *D

Groetjes Michelle

http://www.auras-sportarabians.com
Laatst bijgewerkt door Michelle_S op 22-10-18 18:58, in het totaal 2 keer bewerkt

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Yah'ri groeit op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:51

Gaaf dier zeg!!! Die geef je geen 1,5 jaar zo! Mooie uitstraling!

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:05

Wauw dat is zeker geen naarling! Wat is hij knap! Wat zijn je plannen met hem in de toekomst ?

Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 19:15

Dankjewel Wendy, ben zelf ook zeer tevreden over zijn ontwikkeling :)

jesss_amigo schreef:
Wauw dat is zeker geen naarling! Wat is hij knap! Wat zijn je plannen met hem in de toekomst ?


Dankjewel *D :D Ik heb hem gefokt voor de sport, en dan vooral voor de endurance sport :j Zijn vader loopt momenteel internationaal in de endurance sport CEI* (80+ km) en zijn moeder liep ook in de endurance maar door een bliksem ongeluk ligt zij er momenteel uit, wel doet haar familie (broers) het super op internationaal niveau in de endurance. Daarnaast hoop ik dat iemand anders hem voor mij in de dressuur wilt uitbrengen, ikzelf ondervindt daar zelf niet zoveel plezier aan haha. Zijn moeder start momenteel in het Z. *D

Yah'ri is nu nog hengst, mocht hij daar in de toekomst geen hinder van ondervinden, hij kan met andere paarden blijven staan en er is evt. interesse in hem als dekhengst dan mag hij dat blijven. Ik zelf vind hem zeer correct, zeker als je ziet hoe de arabieren tegenwoordig in mijn ogen door gefokt worden op uiterlijke kenmerken. Tja dan heeft hij maar een rechter hoofd en minder typische bouw. 8-) ik zie liever een correct sportpaard met krachtige bewegingen maar dan wel zo dat het Arabische voorkomen vh paard behouden wordt. :j

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Yah'ri groeit op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:49

Mooie plannen! Ik vind die mega doorgefokte arabieren ook echt niet mooi.. Zie hem 10x liever. Veel succes met hem!

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Yah'ri groeit op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:21

Wauw! <3 Ik kan me je volgtopic nog goed herinneren, als veulen vond ik hem al knap, maar hij wordt steeds knapper!

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yah'ri groeit op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:25

Mooi beestje! Hoewel ik nog steeds fan ben van zijn moeder. Ik moet alleen elke keer even nadenken wie zijn moeder dan is als ik een topic van jou over de kleine draak open ...