Daarna natuurlijk goed beloond.

De handtarget. Dit heb ik daarna uitgebreid naar het krukje aanraken op commando. Nu vind hij het krukje namelijk leuk, in plaats van eng.

Daarna nog een keer op het krukje gaan staan. (Ja Shan is groot en nee, ik ben niet klein

Om de spanning (die er niet echt was) daarna af te laten vloeien nog even losgelaten in de bak.

Dan verder met Ivy. Met haar ben ik ook helemaal blij! We hadden een tijdje met rijden een dip, maar nu gaat het weer heel goed.

Ze moet nog wel wat werken aan haar fotogeniekheid. Alles was mooi, een paard, mooi licht, maar helaas...

Een vriendin van mij verzorgt haar nu soms en werkt ook veel met haar. Daarna mag ze altijd even lekker relaxen.

Op dierendag had ik haar gelongeerd en bedacht ik me daarna pas dat het dierendag was en dat ik eigenlijk wel een mooie foto nodig had. Gelukkig was ze die dag wel fotogeniek, een paar rare golfers doen wonderen

En als laatste kwam ik deze foto tegen toen ik foto's uit ging spitten.

Wat voelt het raar dat het alweer 2 jaar geleden is dat ik Oreo liet inslapen. Ik had toen nooit kunnen denken dat ik nu op dit punt zou staan met de paarden. Maar ondanks alles ben ik blij dat het zo gelopen is en dat ik nu kan genieten van twee zulke leuke paarden!
Bedankt voor het kijken en een reactie of tips zijn altijd welkom!