Vorig jaar ging ik stiekem opzoek naar een tweede paard. Ik ben gek op dressuur maar hier dacht mijn haflinger helaas anders over. Ik wou graag een veulen, die ik alles kon leren en zien opgroeien. Toen kwam Lucky Luuk voorbij:

Een toen anderhalf jarige ruin van Johnson. Hoe hij qua karakter werd omschreven was precies wat ik zocht. Lekker nuchter, niet zo’n heethoofd, maar wel eentje met wat pit. Ik ben op een zaterdag gaan kijken, en die donderdag daarna stond hij op de trailer

Op 12 oktober 2017 stond Lucky bij mij in de wei.

Het was wel duidelijk dat hij even moest wennen. Andere omgeving, andere eigenaar, andere paarden. Hij at nauwelijks en was een aantal keer ontsnapt. Gelukkig duurde dit niet heel lang en troffen we hem al snel zo aan

Hij werd lekker wollig en had in december zijn aller-eerste fotoshoot

ivorysgirl1 @ [ITP] Lucky Luuk voor het eerst ITP!
Daarna heb ik een aantal weken in Berlijn gewoond om daar stage te lopen. Toen ik in februari terug kwam was mijn veulentje weg

In mei was hij officieel 2 jaar oud en zijn we rustig begonnen met een beetje grondwerk (ruimte respecteren etc). Dit doet hij super!

Inmiddels is hij bijna 2,5 jaar oud en nu al prachtig

Ik hoop nog heel lang van deze topper te kunnen genieten. En mijn andere topper natuurlijk