Mijn knappe "pony" Shan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Mijn knappe "pony" Shan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 12:27

Ondanks dat ik sinds april een nieuw paard genaamd Ivy heb, heb ik Shan natuurlijk nog niet aan de kant gezet. Hij staat nu heerlijk op de wei bij een boer en vermaakt zich daar prima. Ik ga nog minstens één keer per week naar hem toe. Ook wordt hij verzorgd door iemand anders, dus hij krijgt nog genoeg aandacht! Ik merk dat het na een zomervakantie rust een stuk beter met hem gaat. Het is een heel ander paard geworden, veel opener en blijer. Hij heeft duidelijk echt weer zin om iets te doen. Daarom ben ik de ene dag weer bezig met de voorbereiding op het rijden, maar ook ga ik soms gewoon in de bak zitten voor wat quality time samen. Zo ook vorige week.

Toen ik aankwam, stond hij nog helemaal achterin de wei.

Afbeelding

Maar daarna kwam hij al snel naar me toe, ik wordt nog steeds helemaal blij dat hij me nog zo leuk vindt :')


Nadat ik hem gepoetst had, ging ik lekker in de bak zitten om wat foto's van hem te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij kwam graag even bij me staan voor wat kriebels en wat lekkers.

Afbeelding

En daarna weer verder met het onkruid opeten wat allemaal in de bak groeide :')

Afbeelding

Afbeelding

Daarna hees ik mezelf even overeind voor een wat beter foto-oogpunt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vroeg ik mijn moeder of ze ook wat foto's van ons samen wilde maken.

Afbeelding

Afbeelding

Samen met zijn vriend.

Afbeelding

En ik is trots, want gisteren heeft hij weer een zadel opgehad na hele lange tijd en hij was echt superbraaf! Hij gaf er niks om, ik ben er helemaal blij mee!

Afbeelding


Bedankt voor het kijken! Een reactie of tips zijn altijd welkom!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Mijn knappe "pony" Shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:30

Hij ziet er goed uit! Zit wat meer vlees op denk ik? Heb je nog concrete plannen met hem? :)

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Mijn knappe "pony" Shan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 12:47

Dank je! Ja, dit buiten staan de hele dag doet hem echt goed :j
Ik hoop ooit nog op hem te kunnen rijden, verder lekker veel grondwerk, vrijheidsdressuur en aan de slag gaan met longeren. Als rijden lukt wat dressuur, een keer een sprongetje en lekker naar het bos :)