Vooral als ze weer eens voor mijn lens mogen schitteren, en er zulke mooie foto's uitkomen

Eerst de meest dierbare..
Eindelijk weer eens mooie foto's van mijn oude, wijze dame. Zij is de enige die op de foto gaan niet zo heel leuk vind, of alleen wanneer het haar uitkomt. Met die reden sla ik haar meestal over, maar inmiddels waren de laatste echt goede foto's al van 3 jaar geleden. En omdat ze ook niet het eeuwige leven heeft, en de ouderdom langzaam een beetje begint te tekenen, ben ik zo blij met deze foto's!
Aziza, inmiddels 21 jaar oud, en drachtig van haar laatste veulentje

Dan mijn eigen gefokte Aleeyah, inmiddels 4 jaar oud, en drachtig van haar eerste veulentje

Dan de papa van beide veulens, mijn jonge hengst Kas. Hij is zich zo enorm goed aan het ontwikkelen, ik kan niet wachten wat de toekomst voor hem gaat brengen, en natuurlijk om te zien hoe zijn veulens zijn.

Amir moest natuurlijk ook nog even de show stelen. Amir is de 3 jarige zoon van Aziza, hij is als jaarling verkocht en afgelopen voorjaar heb ik hem weer terug gekocht, omdat de vorige eigenaar niet meer voor hem kon zorgen. En ik heb er absoluut nog geen spijt van dat hij terug is! Het is een heerlijk paard en hij is dikke maatjes met Kas

Aankomende winter zal hij beleerd gaan worden, en dan gaan we volgend jaar voorzichtig met hem aan de slag.

Ook hebben we natuurlijk Mausi nog, de knappe mama van Aleeyah.

En dan hebben we Amjad nog, mijn prachtige rijpaard, helaas hadden we geen tijd meer om ook foto's van hem te maken. De laatste tijd zijn de meeste foto's van hem vooral zo