Voor de beeldvorming, dit was de verhouding Vu:Kirs een jaar geleden

En dan een sprongetje vooruit in de tijd naar gisteren:
Warm welkom van moeder Kirs

OpPas Pas liet zich door zijn artrosepootjes niet tegenhouden om even een vreugderondje te doen dat zijn partner in crime weer terug was.

Toen kon Vu natuurlijk niet achterblijven (Kirsten was vooral enthousiast dat ze weer bij de rolplek onder de boom kon

Vu moest uiteraard wel even checken of de melkbar echt niet opnieuw geopend kon worden, dus deed verwoed subtiele en minder subtiele pogingen om in de juiste positie te komen. Gelukkig was Kirs het nu wel met ons eens dat ze daar toch echt wat te oud voor is. Maar het geeft wel mooie Vu:Kirs verhoudingsfoto's.

Omdat er nog wel een redelijk meningsverschil was tussen de dames wat betreft melkconsumptie heb ik ze de rest van de dag in de smiezen gehouden. Kirs heeft de discussie uiteindelijk gewonnen en ik kon nog mooi wat stiekeme plaatjes schieten.
Pas was niet alleen blij dat hij beide dames weer onder zijn hoede had, maar ook de kriebels van zijn trekpaardvriend waren weer erg welkom.

En Vu moest even bekomen van het hele gebeuren

Als afsluiter nog even een foto van het straat verkennen een week geleden, ik ben wel heel groot door trots op ons leuke fokproduct. Maar niet zo groot in lengte, dus naast mij is het ook al een hele pony. Ik ben heel benieuwd hoe ze zich de komende jaren nog gaat ontwikkelen, tot nu toe ben ik super blij met de kleine draak.

Vu is momenteel een beetje het toonbeeld van Hollands welvaren aangezien ze professioneel onder-de-draadjes-door-snoeper is. Maar daar wordt aan gewerkt