Aangezien mijn rode vriend Jam Session nu een klein maandje van mij is verdient hij wel een ITP'tje

Na het overlijden vorig jaar van mijn beste maatje United ben ik na een half jaar op zoek gegaan naar een nieuwe vriend en dat was nog best lastig. Als je een paard als Uni hebt gehad is het niet simpel om een opvolger te vinden. Een vriendin van mij zag de advertentie van Jam staan.
Jonger dan ik zocht en zeker groener dan ik zocht... maar de omschrijving in de advertentie en natuurlijk zijn foto's en filmpje spraken me erg aan. Een groen paard, maar bom proof... waar vind je die en klopt dat wel?
Een andere vriendin en tevens mijn instructrice kende de ruiter die er op zat in het filmpje en heeft een appje gestuurd. Er werd verzekerd dat hij echt zo'n goed karakter had en we zijn gaan kijken.
Na de eerste keer rijden wist ik het, die wil ik hebben

Sensibel, vlug... maar ook echt 100% bomproof, hij is gewoon echt te nieuwsgierig om ergens van te kunnen schrikken

Jam werd helemaal goed gekeurd en hij is mee naar huis gegaan... ook de verhuizingen vond hij helemaal prima en de eerste ochtend lag die al languit in zijn stal te slapen.
Nu we een maand samen aan het werk zijn merk je pas echt hoe makkelijk hij is. Nieuwe bak? "Wat mooi!" Buiten uitstappen "gezellig" Paard wat bij je in de bak aan de kletter gaat? "Doei! ik zie je straks wel weer!"

Maar ook hoe graag hij wil werken, daarom doen we samen ook lekker rustig aan.
Ok genoeg getypt... hier de foto's
Eerste keer erop.

Grasjes

Chill-modus

Voor het eerst in de grote baan... kan prima aan een los teugeltje.

Meneer heeft 4 ingebouwde witte bandages

Vroem vroem