Je paard verhuizen... Naar zuid- west Frankrijk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Je paard verhuizen... Naar zuid- west Frankrijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:12

Ok! Andere mooie plek dus!

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:13

Marloes__ schreef:
krnn schreef:
Wat leuk, mijn paard staat daar ook te zien aan de omgeving. Heerlijk he, voor mij was de keuze ook heel erg moeilijk maar nog geen moment spijt en hij staat er al 5 jaar nu. Het heet equine pensions waar de mijne staat, dat is dit zeker ook?(excuses als je toch ergens anders staat).


Nope dit is niet bij Equine pensions. :)

Maar ken je haar dan ergens van?Want het lijkt me toch een hele stap je paard bij een vreemde zover weg achter te laten?Ik ben zo muts in dat soort dingen ,denk dan altijd weer aan paarden die verkocht worden en zomaar verdwijnen.Of als je soms dingen hoort over opfokstallen hoe mensen hun paarden terug vinden...

Kabayo

Berichten: 14057
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:14

Ahh ik dacht al. Deze is gefokt door Marnix (de boer zoekt vrouw man haha) moeder van designed by knedo? Die palomino bonte? Die vind ik zooo gaaf

Sterkte ermee. Hele dappere reis..

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 22:22

Kabayo schreef:
Ahh ik dacht al. Deze is gefokt door Marnix (de boer zoekt vrouw man haha) moeder van designed by knedo? Die palomino bonte? Die vind ik zooo gaaf

Sterkte ermee. Hele dappere reis..


Jep, zij is een van Knedo! En de moeder van Designed by knedo ;). En die is heeeeel knap inderdaad. Maar de appel valt niet ver van de boom zoals je ziet haha

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 22:27

beatje schreef:
Maar ken je haar dan ergens van?Want het lijkt me toch een hele stap je paard bij een vreemde zover weg achter te laten?Ik ben zo muts in dat soort dingen ,denk dan altijd weer aan paarden die verkocht worden en zomaar verdwijnen.Of als je soms dingen hoort over opfokstallen hoe mensen hun paarden terug vinden...


Nee, ik kende de mensen waar ik haar naar toe gebracht heb niet van te voren. Foto’s, Skype, veel kletsen met mijn reisgenootje en een ‘gevoel’ hebben me dit doen besluiten. Klinkt gek hè?

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Je paard verhuizen... Naar zuid- west Frankrijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:36

Ik vind het knap hoor zoveel vertrouwen en als je gevoel zegt dat het goed is...
Ik ben gewoon een muts met paarden ,kinderen en alles, te veel moeder kloek en zie overal altijd gevaar.
Ik vind het ook een bijzonder mooi paard moet ik zeggen,zonde dat je ze niet langer bij je kan hebben.Betaal je hier wel gewoon pensionstalling of heb je ze een soort van weg gegeven?

Monique1963

Berichten: 8657
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Je paard verhuizen... Naar zuid- west Frankrijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:52

Wat fantastisch en dapper van je dat je dit besloten hebt. Ook erg moeilijk lijkt me. Maar inderdaad heeft ze een droomplek. Prachtige foto's overigens. Het had zo bij mij kunnen zijn, maar ik zit iets zuidelijker.
Ik hoop dat meer mensen ooit een dergelijke keuze kunnen maken voor hun oude paardje.

anjali
Berichten: 15140
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:34

beatje schreef:
Ik vind het knap hoor zoveel vertrouwen en als je gevoel zegt dat het goed is...
Ik ben gewoon een muts met paarden ,kinderen en alles, te veel moeder kloek en zie overal altijd gevaar.
Ik vind het ook een bijzonder mooi paard moet ik zeggen,zonde dat je ze niet langer bij je kan hebben.Betaal je hier wel gewoon pensionstalling of heb je ze een soort van weg gegeven?

Ja dat vroeg ik ook al!Ondanks dat deze omgeving werkelijk prachtig is en ik zoiets in Nederland niet zou kunnen bieden,zou ik het toch niet aandurven zo ver weg.