Maar op een gegeven moment heb ik helaas moeten besluiten dat wij niet zo'n goede match waren. Ik kon hem niet genoeg leiding geven, waardoor hij bang en onzeker werd. Hierdoor werd hij helemaal niet meer gelukkig van rijden (en ik ook niet). Daarom heb is hij naar een nieuw plekje gegaan, bij een boer, waar hij lekker 24/7 buiten staat met zijn vriendjes. Hij is dus nog wel van mij, maar wordt op dit moment verzorgd door iemand anders die er lekker mee aan de slag gaat. Ikzelf ga natuurlijk nog wel langs!
Maar daarna heb ik lang moeten nadenken wat ik nu wilde doen. Een eigen paard hebben om echt te kunnen rijden vond ik heerlijk. Daarom besloten om te gaan kijken naar een nieuw paard. En op een gegeven moment vond ik een heel leuk paardje en na een paar keer kijken hebben we besloten om haar te kopen!
Ze heet Ivy Zimba Gold, is op 8 mei 5 jaar geworden en is een springpaard. Haar vader is Cassini Gold, maar verder weet ik haar afstamming eerlijk gezegd niet uit mijn hoofd haha.
Ik heb haar nu een maandje en ik vind haar zo'n heerlijk paardje. We hebben al heel veel leuke dingen gedaan samen en daar wilde ik wat foto's van laten zien!

Dit is de eerste dag, toen ze er eenmaal was, was ik helemaal blij!

Ik ben, toen ze er een tijdje was, even met haar naar buiten gegaan om haar al wat van het terrein te laten zien.

De volgende dag ben ik voor de eerste keer gaan rijden, dat deed ze heel goed!

Na het rijden was ze nogal moe, dus mocht ze lekker van haar eten genieten.

Na een week was ze wel klaar voor de groepsles, dus daar reed ik voor de eerste keer in mee. Normaal rijden we daar niet in een rijtje, maar aangezien er geoefend werd voor proefjes, dit keer wel. Gelukkig mocht ik voorop, wat ook wel nodig was met ons tempo

Natuurlijk is werk aan de hand ook belangrijk, dus grondwerk pakken we ook mee. Op dit moment vind ik netjes kunnen meelopen het belangrijkst, want dat gaat nog niet altijd goed. Dus daar zijn we nu het meeste mee bezig.
En alsof dit allemaal nog niet genoeg was (

Na de wedstrijd was ze erg moe van alle indrukken en vond ik haar zo in haar stal

Omdat er in de manegelessen de afgelopen tijd vooral proefjes gereden waren om te oefenen voor de wedstrijd, vonden ze het tijd voor iets anders. Er was een trail uitgezet, waar iedereen werd uitgedaagd om de snelste tijd neer te zetten. Uiteindelijk is het ons gelukt in 1 minuut en 12 seconden, wat ik heel knap van haar vind! Het filmpje is van een andere poging, want mijn moeder had de laatste niet gefilmd

Helaas mag je niet meer foto's in een bericht zetten, want ik heb nog veel meer leuke dingen om te showen!
Gisteren hebben we onze eerste springles gehad en morgen gaan we voor de eerste keer meedoen aan de carroussel.
Ook is de tandarts al geweest (op haar verjaardag

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vinden om te zien (ik had namelijk al lang niks meer geplaatst) en een reactie is altijd leuk! Ook tips zijn natuurlijk welkom, daar kan ik alleen maar van leren

Bedankt voor het kijken!