[BEU] Mijn avontuur in Hongarije!
[ITP] Pony's in de Hongaarse bergen!
Toen ik aankwam had ik het gevoel nooit weg te zijn geweest, de geur, uitzicht, alles was nog zoals ik het mij herrinnerde. Het voelde alsof ik thuis kwam, een beter gevoel kan je niet krijgen!
En natuurlijk de pony's! Ik wist ze allemaal nog te noemen bij naam en aan te wijzen. En de paarden uiteraard ook, maar dat is al helemaal niet moeilijk met 5 compleet verschillende paarden.
Ik heb in de 2 weken dat ik er was heel veel mooie ritten gemaakt, maar ook heel veel foto's! Ik ben nog lang (laaaaang) niet klaar met bewerken, maar wilde wel al een paar foto's laten zien! Het was een zeer geslaagde vakantie, ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik alweer terug ben in Nederland. Maar ik ga zeker nog een keer terug, wanneer? Geen idee, maar dat zie ik dan wel! Ik kijk er nu al erg naar uit!

1. Kelsey. Veulentje geboren in 2017, de enige pony die ik niet kende.

2. Lady, engelse volbloed. Rennend de berg op.

3. Funny. En ze doet haar naam eer aan! De meest gekke acties kan zij wel bedenken. Zo is plastic levens gevaarlijk en als het glad is parkeer je jezelf met ruiter de bosjes in om af te remmen. Wat was ik blij dat het geen bosjes waren met doorns.

4.

5. Piekje, de braafste pony van allemaal! Hij mag de kleinste kinderen altijd meenemen op zijn rug.

6. Kaylee, moeder van Kelsey.

7. Pleasure achter een van de pony's aan.

8. Rocky en Piekje, samen aan het stoeien.

9. Ik ging ook de natuur in.

10.

11. Een van de lange ritten. Ik mocht met de meiden mee in ruil dat ik foto's voor hun zou maken, nou deal! Het was echt prachtig met het avond zonnetje erbij! Het halve bos was wit en de vlaktes waar het zonnetje mooi op scheen!

12. Ik heb heel veel herten gezien tijdens de ritten. Een van de hertjes konden we zelfs vrij dichtbij komen waardoor ik met mijn mobiel een foto kon maken.

13. Tijdens dutjes tijd ging ik bij Deffy zitten.

14. Ook mocht ik in mijn eentje een van de pony's meenemen de bergen in. Lopend zijn we heen gegaan om bij de bloesems foto's te maken. Ik nam Sparky mee, hij is heel braaf. Zelfs zó braaf, dat ik wel durfde op hem te stappen zonder zadel, met halster en 2 touwtjes en dan ook nog met mijn dure camera. Gelukkig was er een jagers hutje, want zelfs op de pony's kom ik zonder hulp er niet op zonder zadel.

15. En nog enkele foto's van mijn mobiel. Onweer, mooie zonsondergang, de mooie huisjes en dreigende luchten die op je af komen.

Dit zijn lang niet alle foto's, maar ik denk dat het wel even duurt voor ik klaar ben met bewerken. Man man man, wat een geweldige plek is het daar toch!