[VOLG]Fotoproject Krachtpatsers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LHS_80

Berichten: 657
Geregistreerd: 19-02-08
Woonplaats: Phoenix Arizona USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-18 12:33

Hahaha Dreamguide ‘bij leven gezworen’ :')

De merries van project Krachtpatsers shinen nu ook op de website van de Stichting ter Ondersteuning van Paarden- en Ponyfokkerij.

http://www.stichting-sobp.nl/433093876

LHS_80

Berichten: 657
Geregistreerd: 19-02-08
Woonplaats: Phoenix Arizona USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-18 10:47

Afbeelding

In 2011 heb ik eens een shoot gedaan van Krachtpatser Zethar (v. Parcival x Cabochon x Vosmaer). Deze ggk Gelderse hengst is in 2009 op wacht gezet op basis van nakomelingen en in 2017 verkocht naar Korea.

Ik had er zelf een nakomeling van dus wilde hem graag eens zien en fotograferen. Ik was in de buurt en ben langsgegaan, hij was toen 7. Als ik toestemming heb van zijn toenmalige ruiter Emma van den Hooven (die staat nl ook op de foto’s), zal ik er nog wat delen met jullie. <3

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [VOLG]Fotoproject Krachtpatsers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:50

Zo, die is ook heel gaaf! <3

LHS_80

Berichten: 657
Geregistreerd: 19-02-08
Woonplaats: Phoenix Arizona USA

Re: [VOLG]Fotoproject Krachtpatsers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-18 19:25

Gaaf hè, hopelijk binnenkort akkoord om de rest ook te plaatsen!

Verder krijg ik regelmatig via privé berichtjes op FB of via mijn website nieuwe Krachtpatsers aangemeld. En ik had er natuurlijk nog veel op de lijst staan van het begin van dit project. Allemaal zo stoer en krachtig en mooi en leuk... die verdienen toch ook de spotlight?! Dussss... ik dacht; daar ga ik wat mee doen!

Ik begin met het delen van deze gave 10- jarige ruin van Anna- Marie Antonisse. Hij heet Dijkman en is een afstammeling van Sander uit Wadeleen van Ahoy x Batello. Op deze foto’s zien jullie hem o.a. op concours afgelopen weekend. Stoer is ‘ie hè..?!

Anna- Marie vertelt:
“Ik ben Dijkman gaan rijden in Oktober 2017. Hij is ongeveer sinds augustus 2017 onder het zadel, dus was nog erg groen. Ik vond Dijkie eigenlijk vanaf het begin al heel erg leuk. Hij was in het begin wel erg gespannen, maar dat werd al gauw beter. Dijkie is echt wel de grappigste van het stel. Hij weet je altijd wel aan het lachen te maken als je je dag niet hebt. Hij is ook ontzettend ondeugend, maar dat maakt hem zo leuk. Hij zet met rijden altijd zijn beste beentje voor en is erg leergierig. Hij probeert altijd te doen wat je vraagt. Het leukste aan Dijkman vind ik dat alles kan bij hem. Niks is te gek voor hem en hij is gewoon ontzettend ondeugend, maar goud eerlijk en zal nooit kwaad doen. Dijkie is altijd vrolijk. Hij wil ook altijd alles opeten en is echt nog wel een klein jongetje.
Op het moment ben ik hem aan het omtoveren tot dressuurpaard en starten wij in de B dressuur. We rijden ook veel buitenritjes. Ik zou het heel gaaf vinden om met Dijkman ver te komen in de dressuur of showtjes te rijden. Het is ook echt wel een showpaard. Hoe meer mensen, hoe mooier hij het vindt. Ik ben nog altijd super blij met hem en ben ook zuinig op hem. We gaan pas een stapje verder als hij aangeeft dat het kan. Ik hoop nog lang van hem te mogen genieten en nog vaak om hem te mogen lachen!”

Bedankt voor het delen met ons Anna- Marie!
door Noa van Dijk.

#Dijkman #Sander #dijkvaneenpaard #Krachtpatser #daspaseenvosmetveelwit

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding