Zo'n twee maanden geleden ben ik naar Alessandria, Italië gevlogen om een prachtige jaarling te ontmoeten. Op de foto was ik al overtuigd, maar toen ik daar eenmaal aankwam MOEST ik haar gewoon hebben

Roepnaam: Nova
Stamboeknaam: Diamon Dina
13-03-2017, sorrel overo, reining/cutting gefokt. Kleindochter van Like A Diamond (vaderlijn, Paint Horse) en Spat Olena (moederlijn, Quarter Horse)
De planning is dat ze in juli naar Nederland komt (ben nog bezig met vervoer regelen), maar mijn moeder was nieuwsgierig geworden dus zijn we nog een keertje op bezoek geweest

De foto's zijn deels van mijn telefoon (slechte kwaliteit) en deels van mijn Nikon camera (ik ben geen fotograaf dus slecht met felle zon en schaduwen en achtergronden enzo

1. Standfoto (let niet op die doek, dat was om haar oortjes een beetje naar voren te krijgen

2.

3.

4.

5.

6.

7. Mooi vierkant. Op deze foto vind ik dat ze heel erg lijkt op haar opa Like A Diamond.

8. Vierkant andere kant

9.

10.

11. D'r achterkant mag er ook wezen

12.

13. Haar vader, de cutting/reining paint hengst Especial Diamond, staat op de ranch, en daar mocht ik ook even mee op de foto

14. Hij oogt ook ontzettend groot, terwijl hij ongeveer 1.50 is (ter indicatie: ik ben zelf 1.69)

15. Haar moeder staat ook op de ranch en is een reining/cutting gefokte American Quarter Horse.

De foto's met de ouders wilde ik graag maken zodat ik ongeveer kan inschatten hoe groot ze wordt

16. http://i67.tinypic.com/kb4md3.jpg
Ook hebben we wat oefeningetjes gedaan met showmanship, want in september wil ik graag een wedstrijd met haar starten. Deze video's zijn binnenkort te vinden in het volgtopic (zie onderschrift)