For the last time ~ Nikki de Kerf

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 01:04

TS ze zijn heel mooi gelukt, een aandenken voor het leven. Ik vind het heel triest voor jullie dat het zo moest gaan, maar wat ben je dapper dat je deze keuze voor je paard hebt gemaakt. Ik denk dat alleen paarden mensen echt kunnen begrijpen wat een verdriet er achter schuilt. Heel veel sterkte :+:

crazycactus

Berichten: 10928
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 02:52

Wat een schitterende foto's van jullie. Ik ben een vriendin van de nieuwe eigenaresse van Pim en hij is een schatje. Helemaal in luv met zn nieuwe vriendinnetje.
Ik kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk was om tot dit besluit te komen.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 07:40

Wat een prachtige, betekenisvolle en emotionele foto's!
Ik weet niets van jouw blessures en medicatie, maar de plaatjes zeggen alles. Het spijt me ontzettend voor je dat je hierdoor je geliefde maatje weg moet doen. Mar diep respect dat je die keuze hebt durven maken. Sterkte

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:25

Houden van is ook laten gaan,Maar je hebt een hele stapel mooie herinneringen en foto's!.
heb het zelfde meegemaakt en weetje ik heb nog steeds het gevoel mijn soul mate verkocht te hebben, maar als ik hem dan weer bezig zie bij zijn nieuwe baas dan heb ik echt geen spijt want zo is hij in zijn element....en houden van kan altijd ookal is het niet meer perce van jou. ;)

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:54

Wat zijn jullie mooi samen! <3 Wat een dierbare foto's, ik heb ook de tranen in mijn ogen staan. Wat een liefde. Ik hoop dat je paard een super plekje weer krijgt! Heel veel sterkte, moeilijke beslissing.

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:07

Prachtige foto's, ik krijg er kippenvel van!

Heel veel sterkte.

Anoniem

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:18

Laura wat een prachtig "afscheid" hebben jullie zo gehad! Heel veel sterkte de komende tijd, maar wat heb ik een respect voor je keuze om zo wel voor het geluk van je paard te kiezen, ontzettend knap <3

Cavaletto

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-11

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:28

Wat een prachtige foto’s. Een mooie herinnering. Ik heb respect voor de moeilijke keuze die je hebt gemaakt. Ik hoop dat je hem nog eens terug ziet.

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:40

Wat een bijzondere foto's... Een heel speciaal aandenken! Jullie zien er beiden prachtig uit <3 Heel veel sterkte met dit afscheid!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 10:41

Oh wauw ik sta bij uitgelicht <3
Dankjewel voor alle lieve reacties! De keuze was heel moeilijk maar voor Pim zo veel beter. Bij mij stond hij alleen mooi te zijn. Terwijl hij toch heel graag aan het werk wilde. En bij zijn nieuwe eigenaar krijgt hij alle aandacht en liefde die hij verdient.

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:47

Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing :(:) Hopelijk kan je hem nog af en toe bezoeken. Wat een prachtig paard, de foto's zijn erg pakkend en jullie zien er allebei heel mooi uit! <3

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:51

Hele mooie foto’s. Spijtig dat je omwille van je gezondheid paardje aan iemand anders over moet doen maar de foto’s en herinneringen blijven.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 11:41

Hele mooie foto's! Jullie zien er echt prachtig uit!!!

pien_2010

Berichten: 43288
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:40

*\o/* *\o/* jeeeeeeeeeeh bij uitgelicht. ...had getemd want vind het zo'n mooi topic, zo ontroerend. ....jullie staan er zo mooi op. Lau je bent een mooi mens. ....

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 12:41

pien_2010 schreef:
*\o/* *\o/* jeeeeeeeeeeh bij uitgelicht. ...had getemd want vind het zo'n mooi topic, zo ontroerend. ....jullie staan er zo mooi op. Lau je bent een mooi mens. ....


Aah wat lief dankjewel! <3

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:44

Wat een prachtige foto's..ik ken je niet maar ik zit hier met een brok in mijn keel..
Wat een ongelofelijk moedige en onzelfzuchtige beslissing van je..dat doen niet veel mensen je na denk ik.
Heel veel sterkte want het afscheid zal niet meevallen maar met deze geweldige foto's heb je een ongelofelijk mooi aandenken <3

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 13:22

Heel mooie foto's inderdaad.Mooie jurk en die rozen in zijn manen! Wat erg dat je hem om gezondheidsredenen moet verkopen.Mag ik vragen wat voor blessure je dan hebt,als je daar ten minste over wilt praten?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 13:30

anjali schreef:
Heel mooie foto's inderdaad.Mooie jurk en die rozen in zijn manen! Wat erg dat je hem om gezondheidsredenen moet verkopen.Mag ik vragen wat voor blessure je dan hebt,als je daar ten minste over wilt praten?


Mijn elleboog is helemaal kapot, en dat is nu aan het doortrekken naar mijn schouder. Door dat het zo versleten is heb ik krachtverlies in die arm. En de laatste maanden kan ik er bijna niks meer mee. Een tas met amper wat erin is op slechte dagen al te veel.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 13:32

Wat een prachtige foto's met een minder leuke reden. Ik wil je heel veel sterkte wensen!

(heb je ook nog een pb gedaan)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 13:51

Ook hier een brok in de keel...
Wat een prachtige foto's. Zoveel liefde stralen jullie samen uit en wat heb jij een dappere en moeilijke keuze gemaakt, heel eerlijk naar de paard toe. Dat zegt veel over hoe graag je hem ziet en hoe belangrijk hij voor je is! Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk vindt Pim net zo'n lief en geweldig baasje als wat jij voor hem bent! <3

silvia58

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-07-10

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 14:01

Terecht in uitgelicht !
Ik ben er stil van.
Houden van is idd loslaten en dat heb jij gedaan.
Respect voor jou en heel veel sterkte gewenst _/-\o_
Prachtige foto's <3

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 14:36

Veel sterkte. Soms is het leven gewoon erg oneerlijk.

Xxmichellex1
Berichten: 9
Geregistreerd: 26-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:02

Wauw...

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:11

Wat een prachtige foto’s van jullie samen! Je jurk is ook erg mooi <3 Wat een moedige beslissing, sterkte gewenst!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: For the last time ~ Nikki de Kerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:59

Oh Pimmie! Wat staan jullie er prachtig op, deze stijl past helemaal bij de reden van de shoot. Iets met herinneringen, licht, feeëriek, liefde. Niet onder 1 hoedje te vangen maar de boodschap is heel sterk :j

En wat zal je m missen, dat is zeker. Maar nadat het verdriet wat afzakt komt er meer ruimte om te reflecteren op alle mooie herinneringen die jullie samen gemaakt hebben en hoop ik dat je met een grote glimlach terug kan kijken op jullie tijd samen <3