Ik heb vorig weekend het geluk gehad dat een vriendin haar camera heeft meegenomen naar Dex om wat fotootjes van ons te maken. Hartstikke leuk natuurlijk! Ik heb Desperado nu bijna een jaar, rechtstreeks uit koerstraining. Hij is sinds juni rustig aan onder het zadel, waarbij we heel allround bezig zijn. Sprongetjes, dressuur, buitenritjes of grondwerk, Dex vindt alles leuk!
Meer info: Desperado Noa | Roepnaam Dex | 09-04-2013 | Franse Draver | Nooit gekoerst, wel in training gestaan
Eerdere foto-topics:
[ITP] Nieuwe aanwinst Desperado Noa | April '17
[ITP] Prachtige buitenrit met m'n puppypaard | September '17
[ITP] Fotoshoot van knappe Desperado | Oktober '17
[EJL-ITP] 2017: Ons jaar van eerste keren | December '17
Omdat ik niet altijd die luxe heb dat iemand foto's van ons maakt, meteen het moment even gepakt. We hebben eerst lekker in de wei wat foto's gemaakt, nog wat actie foto's in de bak en hebben Dex toen opgezadeld om het bos in te gaan. De credits aan de fotograaf Kirsten van Kralingen tapedvideoproductions@gmail.com
2. 'Wat doe je mens?'

3. Misschien niet het meest charmant, maar Dex laat me zo vaak lachen, en dan zijn blik erbij

4. Ik wilde geen geposeerde foto's, maar ik kreeg wel een foto van kont-kriebels. En wat is hij gegroeid het afgelopen jaar!

5. Ff spelen in de bak

6.

7. en lekker het bos in

8. Dex z'n grote vrienden (het liefst zou hij ernaast staan grazen

9. En er was zelfs al een kalfje

10. Hij zou het liefst zo het water ingelopen zijn, ondanks het ijs

11.

12. Het mooie landschap

13.

14.

15. Tot de volgende keer