(Zeg nou zelf, wie wil zijn paard nou niet zo zien? [ITP] Mijn nieuwe vriendje Malik!)
Het was al de bedoeling wat in te krimpen qua aantal paarden, dus het was ook wel lekker om er 1 minder op stal te hebben. Maar.. zoals het hier altijd gaat.. gaan dingen nooit volgens plan
Dus een week later stond de eigenaar van Malik zijn grote broer Amir ineens op de stoep. Amir is bijna 2 jaar geleden aan een oudere man hier op het eiland verkocht. Helaas kreeg de eigenaar een half jaar later een ongeluk, waarna hij nooit meer zo fit is geworden als daarvoor. Na de winter heeft hij toen besloten dat het niet meer ging, en hij Amir toch te koop ging zetten. Inmiddels, bijna een jaar later stond Amir er alleen nog steeds, en kon zijn eigenaar de zorg steeds minder aan.
Dus.. hij kwam vragen of ik hem eventueel terug wilde nemen, en aangezien ik toevallig net weer een stal vrij had... Heb ik besloten het toch maar te doen

Dus inmiddels staat Amir hier weer op stal en is hij al goede vriendjes met Kas.
Afgelopen weekend heb ik direct wat nieuwe foto's van hem gemaakt, en hij is nog net zo knap als voordat hij 2 jaar geleden verkocht werd
2 jaar geleden als jaarling.

En afgelopen weekend

Daarnaast staat hij gewoon minimaal 12 uur per dag buiten zonder deken, dus op de rest van zijn lichaam heeft hij zijn vacht wel nodig.

.