Ik zit al een tijdje op bokt, maar vooral als stille gebruiker en meelezer. Hoog tijd om ook mijn paardenvriendin eens voor te stellen!
Helemaal omdat we aan het begin staan van een heel gaaf avontuur; onze reis samen voert ons namelijk (over minder dan twee maanden al) naar Tsjechië! Daarover later meer. Eerst even een voorstelrondje:
Zinzi - Merrie - 1.68 - 13 jaar - KWPN

Mijn zielsmaatje

Zinz is 1,5 jaar geleden op mijn pad gekomen. Ze is mijn eerste eigen paard. En wat een bijzonder dier

Zoals ik al noemde, hebben wij grootse plannen! Wij verhuizen namelijk eind maart voor minimaal 5 maanden naar Tsjechië. Ik ben hopelijk over 2 maanden klaar met mijn scriptie en dan afgestudeerd. In Tsjechië wonen vrienden van me met een prachtig bedrijf / hotel / camping, Lidmiluv Mlyn - De Oude Water Molen, waar je fantastische paardenvakanties kan houden.

Nu ga ik dus mijn twee grote liefde combineren en met paardlief die kant op! Ik vind het super spannend, maar ik kom daar nu al 5 jaar elke zomer om te helpen. En als ik dan door dit soort natuur rijd...

...denk ik, hier wil ik ook met mijn eigen paard zijn!
Ik kan me geen fijnere plek bedenken om te zijn en nu mag ik dus komen samen met mijn paard! We gaan het hoogseizoen tegemoet en ik kijk er nu al naar uit om met alle vakantie vierende gasten lekker door de Tsjechische natuur te rijden en te lessen. Los van het paardrijden, is het namelijk ook nog een hele fijne plek om te zijn. Waanzinnige natuur, geweldige eigenaren, ontspannen sfeer, prachtig hotel en een hoge dosis paard - wat wil een mens nog meer!
Zijn er meer bokkers die ooit hun paard hebben verhuisd naar het buitenland?