Wat is het toch een plaatje !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-18 16:02

Afbeelding

Jimmy , mijn topper van bijna 17 jaar oud . Nu zo'n dik 4 jaar in mijn bezit maar ik ken hem sinds hij 2 jaar is . Ik heb hem in die tussentijd nog een tijd verzorgd en uiteindelijk is hij verkocht naar Lelystad . Ik kwam hem toen gelukkig nog regelmatig tegen op bokt dus ik wist nog waar hij was en kon hem zo dus nog volgen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de wij gingen verhuizen en de paarden bij huis konden , alleen ik had nog geen maatje voor mijn toenmalige paard , Toran . Ik opende bokt , kwam op de markt uit en daar stond hij hoor , Jimmy ! Alsof het zo had moeten zijn en daarom zijn mijn moeder en ik heel snel langs gegaan . Eigenlijk hadden we het koopcontract toen nog niet getekend maar zijn eigenaar was in staat hem vast te houden en hem nog 3 maanden te houden voor ons omdat ze wist dat wij een goed , blijvend thuis konden bieden . Ondertussen zijn we dus dik 4 jaar verder en ben ik zo blij met hem . Zo'n vrolijk , hardwerkend , lief dier ! Ondertussen rijden we ook al een tijdje wedstrijden , in het outdoor seizoen willen we M1 gaan starten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken en ik zou binnenkort weer eens met rijfoto's komen!

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:05

Mooi paardje en mooie plaatjes! Enkel jammer van het hoofdstel. Het zit niet netjes en lijkt te groot te zijn waardoor het toch wel wat afbreuk doet aan de foto's.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:05

Fietfjeew

Wat een heerlijk wijs koppie heeft ie op de eerste foto. Heel veel plezier!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:50

Daar is die weer! Knapperd!

232425

Berichten: 247
Geregistreerd: 31-01-09

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 02:57

Wat een schattige oortjes <3 .

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 08:47

HiFive5 schreef:
Enkel jammer van het hoofdstel. Het zit niet netjes en lijkt te groot te zijn waardoor het toch wel wat afbreuk doet aan de foto's.

Wat zit er niet netjes aan?
En te groot?
Oke de keelriem is misschien wat ruim maar verder?

__elise__

Berichten: 2073
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:19

HiFive5 schreef:
Mooi paardje en mooie plaatjes! Enkel jammer van het hoofdstel. Het zit niet netjes en lijkt te groot te zijn waardoor het toch wel wat afbreuk doet aan de foto's.


Dat had ik dus ook!

Verder vind ik het wel heel mooie plaatjes en een prachtig paard. Wat een mooi verhaal ook!

Anoniem

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:26

Wat een heerlijk koppie. Die oortjes <3

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 10:23

[/quote]
Wat zit er niet netjes aan?
En te groot?
Oke de keelriem is misschien wat ruim maar verder?[/quote]

Dit paard heeft een heel smal fijn hoofd, en als je er dan een heel groot hoofdstel in hangt ziet dat er een beetje raar uit.. Je ziet nu heel veel hoofdstel en weinig paard :P

Bij dit paard zou een smallere neusriem/hoofdstel mooier zijn, want dan zie je zn knappe koppie beter :)

Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-18 11:09

Ik heb soms echt het idee dat je niks meer op bokt kan plaatsen zonder dat mensen hun mening MOETEN geven ... ik deel alleen deze foto’s met jullie omdat ik dat leuk vind , niet met de vraag wat er van mijn hoofdstel gevonden wordt ... En verder , bedankt voor lieve reacties van de rest :+:

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 11:22

Passorapard schreef:
Ik heb soms echt het idee dat je niks meer op bokt kan plaatsen zonder dat mensen hun mening MOETEN geven ... ik deel alleen deze foto’s met jullie omdat ik dat leuk vind , niet met de vraag wat er van mijn hoofdstel gevonden wordt ... En verder , bedankt voor lieve reacties van de rest :+:


Nou sorry hoor.. Het was alleen maar als tip bedoeld..

Wist niet dat je hier alleen maar "ahh wat mooi" etc mocht plaatsen..

Mijn post was namelijk alleen maar een tip voor de volgende keer als je foto's maakt zodat jouw paard zijn hoofd beter uit komt.. Niets negatiefs verder hoor..

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 11:52

Mooie foto's! En die oortjes <3

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 11:57

Mooi paard is het! Je hoofdstel zit gewoon goed hoor, de keelriem is misschien wat ruim, maar het is maar waar je je druk om maakt. Jij hebt in ieder geval een aantal mooie plaatjes van je paard :D

Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-18 12:17

Ik zou de keelriem wat strakker doen , ik denk dat dat al heel anders toont ! En ach , anders maak ik
morgen wat zonder hoodstel , Haha !

Bedankt :)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:48

Je hoeft toch geen foto´s zonder hoofdstel te maken omdat iemand anders je hoofstel afkeurt? _O- Als jij het mooi vind, is het voldoende!

Die oortjes op die foto van voren, oooh <3 <3 Blij en trots paard, heerlijk dat hij op die manier toch weer bij jullie gekomen is, hij ziet er heel gelukkig uit !

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:05

Wat een lieve oortjes ook! Leuk beest! <3

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:54

CharmingS schreef:
Dit paard heeft een heel smal fijn hoofd, en als je er dan een heel groot hoofdstel in hangt ziet dat er een beetje raar uit.. Je ziet nu heel veel hoofdstel en weinig paard :P

Bij dit paard zou een smallere neusriem/hoofdstel mooier zijn, want dan zie je zn knappe koppie beter :)

Dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

TS vindt dit een mooi hoofdstel voor haar paard

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:06

ponyparadijs schreef:
CharmingS schreef:
Dit paard heeft een heel smal fijn hoofd, en als je er dan een heel groot hoofdstel in hangt ziet dat er een beetje raar uit.. Je ziet nu heel veel hoofdstel en weinig paard :P

Bij dit paard zou een smallere neusriem/hoofdstel mooier zijn, want dan zie je zn knappe koppie beter :)

Dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

TS vindt dit een mooi hoofdstel voor haar paard


Ohja dat mag ook zeker.. Ik vind het ook een heel mooi hoofdstel, en vind het ook een heel mooi paard.. Maar vind de combinatie niet mooi.. Mag ik toch zeggen?

Vind dat de TS een heel chique paard heeft met een heel mooi sprekend hoofd :)

UBok

Berichten: 253
Geregistreerd: 15-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:06

Wat leuk om Jimmy weer eens te zien en te horen dat het zo goed met jullie gaat. Ik ken hem nog van toen hij in Lelystad stond. Hij was altijd werkwillig en met z'n vorige eigenaresse ook al zo'n fijne combi. Geef hem maar een dikke knuffel van me!

Nado
Berichten: 3351
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:15

Wat een gaaf dier! Zit er hackney-bloed in?

jibberjabber

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:27

Ha, wat een leukerd. En wat een sprekend hoofd zit hierop. Hou er van ! Ik vind hem echt mooi (trouwens met of zonder hoofdstel, t gaat mij om je paard).

thequeensmum
Berichten: 3533
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 19:53

Die derde foto, wat een heerlijk hoofd. En wat leuk dat je hem hebt kunnen kopen. Nog heel veel fijne jaren samen.

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Wat is het toch een plaatje !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:12

Wat n showmonster.
I love it!

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:16

Wat een naar prachtig paard! En die super schattige bijzondere oortjes, komt dat van een bepaald ras ofzo? Of heeft ie daar gewoon mazzel mee *D