Knappe tinkergod riley itp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Knappe tinkergod riley itp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:04

Werkelijk een prachtig paard! <3
Als hier een stal vrij komt dan weten we al hoe wij die gaan vullen hoor! :D

Ik vind hem wel echt aan de dikke kant.. buitenom dat hij een wat zwaarder type is mag er echt wel wat vanaf haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:11

Mooie stimulans om af te vallen ;) Prachtig paardje. En met sokken vind ik hem ook wel erg knap.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 18:10

Riley is inderdaad aan de dikke.kant, hij komt van een stal af waar hij koeienkuil kreeg en brokken met veel suiker/zetmeel...bij ons krijgt hij alleen droog hooi en geen krachtvoer, wortel krijgt hij zo af en toe eens.
Verder is het wachten op een zadel die past en verder longeren en proberen te beleren en dan.hopelijk valt hij wat af dan :o

Het is niet de bedoeling om riley te verkopen dus ik hoop dat jullie stal lang gevult blijft :')

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Knappe tinkergod riley itp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:48

Stoer dier!
Zonder sokken is veel verzorgder en netter. Ik vind hem echt opgeknapt!
Veel plezier samen en doe voorzichtig met het beleren :)

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 02:02

kim_1990 schreef:
Riley is inderdaad aan de dikke.kant, hij komt van een stal af waar hij koeienkuil kreeg en brokken met veel suiker/zetmeel...bij ons krijgt hij alleen droog hooi en geen krachtvoer, wortel krijgt hij zo af en toe eens.
Verder is het wachten op een zadel die past en verder longeren en proberen te beleren en dan.hopelijk valt hij wat af dan :o

Het is niet de bedoeling om riley te verkopen dus ik hoop dat jullie stal lang gevult blijft :')



Ah kijk daar zijn jullie al mee bezig!

Whaha nee jou paardje blijft fijn bij jou, ik bedoelde dan wij dan ook op zoek gaan naar een tinker zoals die van jou, lekker ouderwets en een leuk koppie der op :)