Aangezien mijn laatste topic al weer meer dan een half jaar geleden is, vond ik het wel tijd voor een kleine update! Voor degene die eerst het vorige topic willen lezen, plaats ik hieronder de link: [RIJ-ITP] Eros DV Plech al zoveel vooruitgang!
We zijn 2 maanden naar de zee gegaan in de zomer. Strandritten waren puur genieten, maar alleen vond paardlief het 24/7-buiten concept, zijn kudde, of andere factoren niet zo leuk waardoor hij een beetje onrustig was. Logisch ook, zo een hele verhuizing! We hebben ook een leuke strandfotoshoot gedaan!

Ondertussen ben ik niet meer samen met mijn ex-vriend. Dus ik ben nu de enige die mijn paardje rijdt, wat ook wat veranderingen met zich heeft meegebracht. Na de zee ben ik verhuist naar een paardenstalling, maar daar was ik toch niet zo blij over het stalbeleid. Toen een vriendin van mij een stal bij haar thuis vrij kreeg ben ik meteen gaan kijken en zijn we de volgende dag verhuisd! Het is wel een eindje verder, waardoor ik niet dagelijks kan gaan, maar hij komt iedere dag van s'morgens (+-10 uur) tot namiddag (17u) op de weide. Hij krijgt voldoende hooi, en aan de overkant is een prachtig bos, met een crossparcours.

We zijn op onze eerste officiële indoorwedstrijd gestart. Ik ben nog niet opnieuw op wedstrijd kunnen gaan hierna, omdat het meisje van wie ik de trailer (voordelig) huur zelf bijna elk weekend op wedstrijd gaat. Hierbij de link naar het topic met de video:

Wel ben ik door de week nog op verplaatsing gaan trainen, in een mooie binnenpiste met een goede lesgever die zeer veel helpt bij de techniek van Eros. Ook heb ik sinds een maand een dressuurlesgeefster, die een opleiding klassieke dressuur heeft gevolgd. Hij wordt nu ongeveer 4 keer per week getraind. Ik varieer tussen dressuur-buitenrit-longeren met longeerhulp en springles!

afgelopen zaterdag: (dit vond ik een van de mooiste lijntjes, we zijn nog 4 gaatjes hoger gegaan)
Bedankt om deze (redelijk lange) post te lezen!
(opbouwende) kritiek of een leuke reactie zijn zeer welkom!