Dag lieve Lola, denk je nog eens aan mij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:34

Wat een dapper besluit! Wat goed! Al klinkt dat nu heel naar natuurlijk. :(
Fijn dat ze op een goede plek terecht komt.

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Dag lieve Lola, denk je nog eens aan mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:20

Wat een stoere keus, meid!
Ik snap zo goed wat je bedoelt en ik vind het superknap en liefdevol dat je dit besluit hebt durven nemen (schrijf ik huilend) :* :*

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 17:27

Wauw wat een onwijs lieve reacties, ik moet er gewoon van huilen. En dan ook nog uitgelicht én facebook!

Gistermorgen heb ik haar nog lekker geborsteld en goed afscheid genomen, heeeel veel kusjes en knuffels gegeven wel 100x gezegd dat ik zoveel van haar houd en dat ik haar nooit zal vergeten!

Ik mocht haar zelf in de trailer zitten en dat ging goed, tot ze doorkreeg dat ik buiten de trailer bleef staan. Ze werd wat onrustig dus zijn ze snel gaan rijden. Halverwege de oprit hinnikte ze héél hard waarop Natanalientje (mijn andere pony, waar ze zo lang mee samen heeft gestaan) antwoordde. Toen brak mijn hart en kwamen de tranen. Ik ben toen naar Natanalientje gegaan om haar bij de pony's van mijn stiefvader te zetten, maar Lola bleef maar door hinniken en ik kon het echt nog heel lang horen en toen ben ik met mijn handen op mijn oren en heel hard huilend naar binnen gegaan. Ze klonk echt in paniek.

En even later bleek dat ze inderdaad in paniek was, want ik kreeg een berichtje dat ze over de voorste stang was gesprongen en over die stang hing met haar achterbenen omhoog. Gelukkig hebben ze haar met hulp terug kunnen tillen. Ze was erg onder de indruk en is de rest van de reis rustig geweest. Ze zijn uiteindelijk gelukkig veilig aangekomen in Rotterdam!

Ik heb al meerdere foto's en berichtjes mogen ontvangen dat het goed met haar gaat en dat doet me erg goed, al doet het nog enorm veel pijn. Mijn hoofd weet dat dit de beste keuze is, maar mijn gevoel is het daar nog niet mee eens. Heeft tijd nodig denk ik...

Nicolien schreef:
Ik las het op Facebook... De veulenfoto die je daar deelde van jullie samen is prachtig.
Hopelijk kun je er later met een heel goed gevoel op terug kijken, want wat is het soms moeilijk om je verstand te volgen als je hart wat anders zegt.
Fijn dat de nieuwe eigenaren open staan voor contact!

Klopt, dit is precies hoe het is. Mijn hart wil het niet, maar mijn hoofd weet dat dit het beste is... Ik ben ook erg blij dat de nieuwe eigenaren open staan voor contact!!!

Punz schreef:
Oh, wat een dappere, heftige keuze.
In de hoop dat Lola voorspoedig bejaard mag worden bij haar nieuwe eigenare !
(En ja.. dat duurt nog eeuwen, maar lijkt me voor jou ook het fijnst. dat ze heel,heel.heel lang bij de nieuwe eigenaren blijft!)

Heel veel sterkte!

Ik begrijp wat je bedoelt en ben het er mee eens...

KoudbloedKim schreef:
Die lieve Lola... <3
Hoe kan ze jou nou vergeten na wat jullie samen allemaal beleefd heeft?!
Dat zal vast en zeker nooit gebeuren en de keuze die je nu hebt gemaakt, komt vanuit je hart en vanuit je liefde voor haar.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe ontzettend moeilijk dit nu is en ook nog wel een tijd zal blijven.
Fijn dat je nog wel lekker langs mag gaan als je wil en zo te horen krijgt ze ook daar een geweldig huisje.

Veel sterkte met dit een plekje geven.

Van deze reactie moet ik nog harder huilen, inderdaad is het een keuze vanuit liefde. Liefde is ook loslaten, maar wát is dat moeilijk... ;(

emilyslaluna schreef:
De tijd vliegt erg hard zeg! Wat is ze knap geworden! <3 (dat was ze al vanaf veulen maar toch!)

Gelukkig komt ze goed terecht. Haar missen is alleen maar een goed teken, dat ze iets goeds in je leven heeft gebracht. Nu mag ze dat ook voor anderen doen!

Aan deze reactie heb ik heel erg veel! Dat vind ik echt een hele mooie gedachte. Ze heeft me inderdaad zoveel gebracht en ik gun het anderen om ook haar geweldige karakter en liefde te ervaren!

No_No schreef:
Knappe Lola! Ik miste haar al.

Sterkte!
Bedankt voor al je leuke topics met haar! Ze heeft volgens mij heen klagen gehad bij jou.

Jij bedankt voor het volgen. Zonder alle volgers destijds was het nooit zo leuk geweest! Zo kon ik ook anderen laten genieten van geweldige Lola! <3

melody7 schreef:
Heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk moeilijk maar eerlijk besluit :(:)

Ik heb jullie ook altijd een mooi stel gevonden op Bokt. Jouw liefde voor Lola straalt van de foto's en verhalen af. Heel veel succes de komende tijd!

Dankjewel! <3

Stamper schreef:
Knappe Lola!
Goh, wat schrok ik hiervan, nooit verwacht dat jij haar weg zou doen!
Nog altijd zijn het leuke foto's!

Ik had het ook nooit verwacht, maar ik kan niet egoïstisch zijn en haar niet de aandacht geven die ze verdiend omdat ik haar niet weg kan doen...

janouk schreef:
Dubbel gevoel.

Wel leuk dat ze in de mensport terecht komt. Ze is lekker gek opgevoed, dus zal niet raar opkijken van de marathonhindernissen. Ik zal haar vast wel in de wedstrijdring tegen komen, want rotterdam ligt in ons mendistrict.

Oh wat leuk! Dan zul je haar vast tegenkomen ja!

NYC2B schreef:
Zwembandjes om de benen?! Wow dan moeten jullie wel een geweldige band gehad hebben.
Wat een vreselijk besluit maar ook zo dapper! Veel sterkte!

Ja zwembandjes! En ze vond het helemaal niet gek hoor! :D
Ze was gewend aan mijn gekke fratsen. :+

miesnaom schreef:
Sterkte! Lijkt me erg moeilijk:(
Mijn paard wist haar vorige eigenaren (na 5 jaar!) nog te herkennen en kwam naar ze toe gedraafd! En dat doet ze nooit:p en ze hadden haar maar 1a2 jaartjes. Dus dat herkennen gaat echt zekerweten goed komen! Zon goede band die jullie hebben.
Snap dat het pijn doet, het is echt een dropje haha

Oh ik hoop zo dat ze me nog herkend over een poosje!! Lijkt me echt heel bijzonder!

spatter schreef:
Sterkte TS :(:)

Bedenk dat je haar de meest geweldige opvoeding hebt gegeven, voor de rest van haar leven kan ze daar op terug vallen.
Opgegroeid met zoveel liefde om haar heen .

Hopelijk zitten de nieuwe eigenaren op bokt en zien we haar nog terug .

Dankjewel voor dit mooie compliment! <3
Ik weet niet of ze een bokt account hebben, heb ze dit topic wel doorgestuurd en ze hadden ook al andere topic's gevonden maar dat kan natuurlijk ook zonder account.

Anoniem schreef:
Behalve wat er allemaal al gezegd is, vind ik het heel mooi op de foto's dat jullie allebei zijn gegroeid door de jaren heen. En daar hoort zo'n zwaar besluit ook bij. Maar bedenk je inderdaad dat je d'r een waanzinnige opvoeding hebt gegeven; zo bomproof zijn is alleen maar fijn!

<3 <3

Selka schreef:
Lola! Wat heb ik altijd van jouw topics genoten TS.

Jammer dat jullie afscheid van elkaar moeten nemen.

Het was ook een genot om ze te maken, maar vooral om Lola te verkleden en de foto's te maken! :D <3

Cynthia82 schreef:
Wat een stoere keus, meid!
Ik snap zo goed wat je bedoelt en ik vind het superknap en liefdevol dat je dit besluit hebt durven nemen (schrijf ik huilend) :* :*

Dankjewel!!! :* :*
Helaas hebben we onze Fiore/Lola meeting nooit door kunnen zetten... Hoe gaat het met Fiore? En de anderen natuurlijk?

martine096
Berichten: 457
Geregistreerd: 25-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:25

Sterkte met deze beslissing TS!
Stond Lola niet ooit eens in de penny als veulen?

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Dag lieve Lola, denk je nog eens aan mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:41

wat schrijf jij met veel liefde over je lieve lola en wat moet dit zwaar voor je zijn :(:)
jullie hebben zo te zien een prachtige tijd met elkaar gehad, ik wens je veel sterkte en ik vind het een dappere keuze van je !

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Dag lieve Lola, denk je nog eens aan mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:10

Ah wat vreselijk. Ik kan mij goed voorstellen dat je hart brak op dat moment. :(:)

Hopelijk went Lola snel op de nieuwe plek en Natanalientje bij de andere pony's!

Anoniem

Re: Dag lieve Lola, denk je nog eens aan mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 11:53

Wat ontzettend verdrietig.. Maar zelfs ik herken de eerste veulen foto nog en dat zegt heel wat gezien ik niet zoveel namen/foto's onthoud hier op bokt.
Ik denk wel dat ze je nog herkent als je haar op zoekt. Mijn pony die ik ook met het bekende verhaal van hart en verstand wat het niet met elkaar eens zijn, heb moeten verkopen herkende me ook nog nadat ik haar een jaar niet had gezien!
Heel veel sterkte met het een plekje geven!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:14

Oei bij dat laatste stukje heb ik even een traantje weg moeten pinken. Ik vind het een moedige keuze, maar heel begreipelijk. Heel veel sterkte :(:)

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:44

Ach lieve Lola, zelfde jaar als mijn Nova. Dat je maar een heel leuk en afwisselend leven mag krijgen bij je nieuwe personeel.

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:47

Oh doet me pijn om dat te lezen TS :(:) Hou je sterk!

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:45

Jaaa Lola, toevallig dacht ik laatst aan haar en was benieuwd hoe het ging. Wat een dappere beslissing heb je gemaakt TS!

Ilonaa265
Berichten: 5
Geregistreerd: 04-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:40

Wat is het genieten om naar jullie foto's te kijken.
Sterkte met het afscheid. Denk dat deze heel erg zwaar zal vallen. ;(

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Re: Dag lieve Lola, denk je nog eens aan mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-18 19:45

Bedankt voor alle lieve reacties! <3
Ik krijg bijna dagelijks berichtjes over haar en vandaag heeft ze al voor het eerst voor de kar gestaan wat ze allemaal super braaf oppakt! Ik ben super trots op haar en super blij dat ze nu de aandacht krijgt die ze verdient!!!