Ik mocht kiezen tussen een auto of een paard, nadat mijn paard Dieuwke plotseling overleed. Ik had altijd gezegd dat als ik geen paard meer had, ik op kamers ging in Groningen. Dus wat kies je dan als je logisch nadenkt? Nog een Friese dame natuurlijk

Ookal staat ze sinds 5 november al bij ons, ze is toch een klein beetje mijn cadeautje voor mijn 20ste verjaardag!

Meet Dyke! Een onwijs lieve friese merrie van 8 jaar. Vanaf de foto alleen al had ik een heel goed gevoel bij haar en, ondanks dat ik (nogsteeds) heel erg moest wennen dat ze Dieuwke niet is, direct een klik zodra ik haar zag. Ze is een Tsjalke x Teunis en het laatste veulen van Dryske fan de Slachtedyk die 3x op rij CK kampioene werd, een papier om van te dromen

Berber, bmaarsingh fotografie en Mariett op Bokt, is gekomen om wat foto's te maken van Dyke. Een zwart paard + zwarte achtergrond + weinig licht is niet echt een ideale combinatie maar she did it!

Mijn Warhorse in training. Met Dieuwke begon ik net het film en theater wereldje te paard te verkennen, ik hoop dat ik dit met Dyke kan voortzetten!

En dan ook nog in kerstsfeer