Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:30

Zo, wat is die knap geworden zeg!

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 08:43

Wat een lieve reacties, nogmaals dank jullie wel!
Liefde, training en geduld (al is dat soms echt wel even op) zijn de ingrediënten voor lieve en mooie paarden! <3

plutolover schreef:
Gaaf hoor!!

Jou vriendlief maakt betere foto’s dan de mijne :D

Wat is storm goed opgedroogd heerlijk paard


Haha, kwestie van veel oefenen. Heel vervelend dat die ons daarvoor gebruikt :j
Ik bewerk de foto's' zelf na, daar gaat wel een hoop tijd in zitten hoor!

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:45

Wauw wat een verandering. Prachtig dier.
En zo in de kerstsfeer hele mooie plaatjes.

Welk merk hoofdstel heb je? Zo met die studs vind ik dat wel erg mooi.

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 22:11

bruintje123 schreef:
Wauw wat een verandering. Prachtig dier.
En zo in de kerstsfeer hele mooie plaatjes.

Welk merk hoofdstel heb je? Zo met die studs vind ik dat wel erg mooi.


Het bruine hoofdstel met wit onderlegd is van Harry’s Horse en het andere bruine hoofdstel (van de rijdfoto’s) moet ik even checken welk merk dat is haha!

Mirjam1311

Berichten: 68
Geregistreerd: 30-09-13
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:13

Super mooi! Wat een verschil! *\o/*

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-17 11:30

Mirjam1311 schreef:
Super mooi! Wat een verschil! *\o/*


Thanks! <3

Granoek
Blogger

Berichten: 10475
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:42

Leuke foto's!
Die van mij krijgt ook altijd de camera opgedrongen, soms denk ik dat ie er wel genoeg van heeft maar dat is ook zo weer over :+ Nu stelt hij het soms zelf voor! :D

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-17 20:51

Granoek schreef:
Leuke foto's!
Die van mij krijgt ook altijd de camera opgedrongen, soms denk ik dat ie er wel genoeg van heeft maar dat is ook zo weer over :+ Nu stelt hij het soms zelf voor! :D


Haha, dat gaat de goede kant op! Zaterdag was die heel enthousiast, zondag had die zoiets van ''alweer foto's maken'' haha. Maar het resultaat is zo tof :D

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 20:55

Zo daar heb je knap werk in zitten, leuk dier hoor!

Als ik iets mag zeggen denk ik dat die nog knapper wordt als die een kilo of 50 tot 100 afvalt, hij is net even te rond voor het ultieme mooie. Maar dat hij lekker in zijn velletje zit, dat zie je er zo aan af, super hoor!


*edit* even wat beter gekeken, op de laatste fotos is hij al flink wat afgevallen, houdt het maar op 50

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-17 22:45

danzzz schreef:
Zo daar heb je knap werk in zitten, leuk dier hoor!

Als ik iets mag zeggen denk ik dat die nog knapper wordt als die een kilo of 50 tot 100 afvalt, hij is net even te rond voor het ultieme mooie. Maar dat hij lekker in zijn velletje zit, dat zie je er zo aan af, super hoor!


*edit* even wat beter gekeken, op de laatste fotos is hij al flink wat afgevallen, houdt het maar op 50


Thanks, lief voor je complimenten. We hebben er vooral liefde, training en geduld in zitten. Daar knappen ze vaak het meeste van op!

Qua afvallen, tja... Het is en blijft een haflinger. Geen sporttype, maar qua bouw meer de ouderwetse haflinger. De foto’s zijn in hetzelfde weekend gemaakt. Ik zou ook wel 50 kilo in een weekend willen afvallen _/-\o_ Maar hij is niet veel te dik. Het is gewoon een haflinger met een goed leven <3

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 08:49

ik vind hem ook niet extreem te dik.

en sommige haflingers zijn gewoon lastig om mooi slank te houden. Hij heeft beetje zelfde bouw als mijn haf en die krijgt amper krachtvoer. Lees gewoon een vitaminekorrel en 150 gram care4elife van pavo, voor zijn suplimenten. En echt afvallen doet hij ook niet, terwijl hij toch echt gewoon voldoende kuil krijgt en 4/5 dagen aan het werk is.

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 09:38

Denise_Storm schreef:
danzzz schreef:
Zo daar heb je knap werk in zitten, leuk dier hoor!

Als ik iets mag zeggen denk ik dat die nog knapper wordt als die een kilo of 50 tot 100 afvalt, hij is net even te rond voor het ultieme mooie. Maar dat hij lekker in zijn velletje zit, dat zie je er zo aan af, super hoor!


*edit* even wat beter gekeken, op de laatste fotos is hij al flink wat afgevallen, houdt het maar op 50


Thanks, lief voor je complimenten. We hebben er vooral liefde, training en geduld in zitten. Daar knappen ze vaak het meeste van op!

Qua afvallen, tja... Het is en blijft een haflinger. Geen sporttype, maar qua bouw meer de ouderwetse haflinger. De foto’s zijn in hetzelfde weekend gemaakt. Ik zou ook wel 50 kilo in een weekend willen afvallen _/-\o_ Maar hij is niet veel te dik. Het is gewoon een haflinger met een goed leven <3

ik zeg ook niet te dik :) maar voor het ideale kan het geen kwaad. Misschien is het net de stand ofzo, dat kan ook als die foto's binnen een paar dagen gemaakt zij. Kimmie261 heeft dat ook altijd met foto's van haar paarden en honden, die in het echt niet te dik zijn, maar op foto's altijd obelixen lijken