Vrijdag is Monique (Nescafe op bokt) bij ons langsgeweest om mooie foto's te maken. Er zaten een heleboel mooie tussen, dus het was voor mij heel erg moeilijk om er 15 uit te kiezen!
Bedankt voor de prachtige foto's Monique! En erg knap dat je snel genoeg was om mooie plaatjes te schieten tussen het bewegen, draaien en (vr)eten door.

Pepper is een 2,5 jarige Mini Appaloosa ruin van +/- 95 cm hoog en hij is bij ons sinds juli dit jaar.
Zijn kleur is Vos Few Spot en die verandert net zo vaak als het weer.

Het is de bedoeling om hem over anderhalf jaar voor de sulky te beleren. Pepper is van mijn vriend en mij samen.

Zoals je op sommige foto's kunt zien heeft pepper een vrij ongunstige beenstand ontwikkeld de laatste 2 maanden. Dinsdag komt de hoefsmid om te kijken of hij Pepper daarmee kan helpen door hem er voorzichtig in te corrigeren. Pepper heeft nu wel de bijnaam Charlie (Chaplin) gekregen.

Hij lijkt op de foto's nogal dik, maar hij is niet vet. Vrijdagochtend is de dierenarts geweest en zij gaf ook aan dat het vooral haar is en een luchtbuikje. De ene dag is hij ook wat ronder dan de andere. Hij mag wel wat bijkomen in bespiering, maar daar zijn we mee bezig.

Vanzelfsprekend zit er copyright op de foto's!
#1 Mijn kleine liefde

#5 Hoe je hem meestal tegen zult komen

#9 Zijn Charlie-stand

#11 Rennen door het bos

#15 En met mijn vriend erbij

Laten jullie een leuk berichtje achter?