Ik weet dat er een volgtopic is voor Lotje ([ITP] VOLG: The Miracle Pony named Lotje), maar ik zou zo graag dit "volwassen" penny-moment met jullie willen delen!

Na een lange schoolweek gehad te hebben, kon ik niet wachten om weer bij Lotje te zijn. Vandaag zou de enige dag met mooi weer zijn dus ik wilde graag een keertje met Lotje naar buiten.
Helaas konden de stalgenoten niet mee. We zijn dus voor her eerst met ons tweetjes op een grote ronde geweest en het was zo fijn! Het weer was prachtig, de omgeving was stil, het enige wat we konden horen waren de bladeren van de bomen en Lotjes kleine hoefjes op de straat.
We hebben nu ook voor het eerst in een tijdje een drafje gemaakt, loopt namelijk helemaal zuiver! Ze zit zo goed in haar vel!

Tijdens de rit ben ik regelmatig afgestapt om naast Lotje te kunnen lopen. Ik voelde onze band echt heel goed. Het geeft zo'n avontuurlijk gevoel als je enkel met elkaar op pad bent.

We hebben hier en daar een drafje gedaan. Op de terugweg tijdens dat ik haar aan het knuffelen was, draafde ze aan. Haar oortjes waren naar voren dus ik besloot om haar maar haar gang te laten gaan. Vervolgens sprong ze zelf aan in galop en hebben we langs mooie weides aan een kant en het bos aan de andere kant even gegaloppeerd! Het is zo'n penny moment, maar de laatste keer dat Lotje en ik samen een galopje hebben gedaan, was tijdens onze laatste wedstrijd samen voordat ze met pensioen moest in 2013. Het was weer een moment van realisatie dat Lotje werkelijk terug is.

Ik kon niet tussen de foto's kiezen, dus ik plaats ze allemaal! Ik hoop dat jullie meegenieten met mijn "volwassen" penny-moment!

Samen op de foto voor vertrek:

De heenweg:

Beautiful lady

Halverwege een selfie:

De terugweg:

Onze schaduw:

Zien jullie hoe blij ik ben?

PS. Ik heb erg leuk nieuws, maar ik mag het nog even niet vertellen! Dus hou het volgtopic in de gaten!