Vandaag heb ik Gigi precies 1 jaar. Dus wilde ik een ITP openen waar ik fotos plaats die dit jaar een beetje samenvatten.
Ik was op zoek naar een stoere fjorden ruin, ik wilde absoluut geen merrie, schimmel of opknapper. Ik kreeg alle 3 ( op de mestvlekken na nooit spijt gehad )

Onze eerste foto na dat ze gekeurd was en ik het koopcontract getekend had! Ik was zo opgelucht. Natuurlijk kreeg ik te horen dat ze onbespierd en mager was maar ik kreeg fijne tips van de dierenarts en de stal mee. ( ze was in die staat bij hun gekomen, ik ken inmiddels het hele verhaal ook )

Rustig aan elkaar wennen, geen charmante foto maar hier zie je duidelijk haar ribben. Ik kreeg al veel reacties van stalgenoten. "Hoe kun je met zoiets thuiskomen!" En ook "je bent gek".
Ik begreep het probleem niet zo.

Hier een goed beeld van hoe ze er uit zag

Na een paar weken voor het eerst er weer op! Ik was best bang, maar ze was super braaf. We gingen rustig aan opbouwen. Rustig een privelesje in de week.

Ze kwam al goed aan ( dit is rond okt/nov )
( ik heb eigenlijk leuke geen fotos van de winter oeps )

Fijne en mooie momenten

Maf beest

Ons aller aller eerste bosritje! Super braaf. Inmiddels een paar keer in rengalop geweest, ze vind het ook super leuk!

Dit is mijn lievelings foto van Gigi, ze staat er zo mooi op! Echt een model.

Ze werd zo braaf dat zelfs mijn moeder wilde gaan paardrijden. Dus mijn moeder heeft nu elke week priveles met Gigi.

Beetje gek doen...

Springen vind ze super leuk!! ( alleen ik kan het niet

Met rijden gaan we ook met kleine stapjes vooruit.

Ons eerste fnrs proefje gereden en eerste geworden met 238 punten!

En even kroelen.
Bedankt voor het kijken