Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:26

ik stoorde me ook aan alleen de slow motion beelden. Voor mij ook een reden om het filmpje al vrij snel weg te klikken....wel prachtige paarden

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 10:46

Dankjulliewel!
Zal er in het vervolg op letten!

Ik heb inderdaad stage gelopen op v. Brenk :D

NinkeG

Berichten: 1116
Geregistreerd: 13-10-13
Woonplaats: Bergschenhoek/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:27

Ik ben helemaal weg van Cupido <3
En wat rij je netjes!

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 14:46

Dankjewel!

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:49

Gaaf hoor!

DiscoDipp

Berichten: 2870
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:25

Vat dit niet op als een aanval, maar ik denk dat je voor jezelf te promoten als intructrice je helemaal fout bezih bent. Des ondanks je ontzettend netjes rijdt en ik het je echt niet na doe, heb je 'maar' 1 paard in het Z lopen? Of begrijpt ik het fout? Voor de echte dressuurwereld is dat gewoon te weinig. Met lesgeven moet je echt je strepen verdienen door én zelf resultaat na resultaat neer te zetten maar je klanten moeten dit ook doen.. Mensen geloven meestal pas iets als ze het zien, als ze iets tastbaars hebben ofs.

Zelf zou ik het anders aanpakken, ga mee met lesgevers en kijk mee etc. Je krijft vanzelf de vraag wie je bent en dan kun je ook mooi zeggen dat jij ook les geeft. Of ga stalgenootjes helpen en laat kun reclame maken.

Ik heb je al een aantal keer op facebook voorbij zien komen en daarbij nog een keer ik wil je niet aanvallen, maar het komt een beetje wanhopig over.. vind dit echt stom on te zeggen, maar kan begrijpen dat soms mensen dat ook gaan denken. Met mooie fotos en filmpjes van je eigen paarden kom je er helaas niet..

Veel succes!

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 18:54

DiscoDipp schreef:
Vat dit niet op als een aanval, maar ik denk dat je voor jezelf te promoten als intructrice je helemaal fout bezih bent. Des ondanks je ontzettend netjes rijdt en ik het je echt niet na doe, heb je 'maar' 1 paard in het Z lopen? Of begrijpt ik het fout? Voor de echte dressuurwereld is dat gewoon te weinig. Met lesgeven moet je echt je strepen verdienen door én zelf resultaat na resultaat neer te zetten maar je klanten moeten dit ook doen.. Mensen geloven meestal pas iets als ze het zien, als ze iets tastbaars hebben ofs.

Zelf zou ik het anders aanpakken, ga mee met lesgevers en kijk mee etc. Je krijft vanzelf de vraag wie je bent en dan kun je ook mooi zeggen dat jij ook les geeft. Of ga stalgenootjes helpen en laat kun reclame maken.

Ik heb je al een aantal keer op facebook voorbij zien komen en daarbij nog een keer ik wil je niet aanvallen, maar het komt een beetje wanhopig over.. vind dit echt stom on te zeggen, maar kan begrijpen dat soms mensen dat ook gaan denken. Met mooie fotos en filmpjes van je eigen paarden kom je er helaas niet..

Veel succes!



Ik zie het niet als aanval hoor. :D
Ik probeer mezelf wat unieker te maken door les te geven op mijn eigen paarden, en mijn spanjaard kan natuurlijk erg veel hoge kunsten kan. Heb ook al erg veel klanten lopen moet ik zeggen die allemaal erg tevreden zijn en vooruitgang boeken :o . En dan moet ik zeggen dat ik natuurlijk ook niet alleen instructrice bent :D dus dat doe ik er ook allemaal bij :o .

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Re: Impressie video van mijn paarden! Kwpn & Pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:06

Leuk filmpje?
Heb je ook een site voor het lesgeven? :o