Opeens was ik getrouwd met die vent, die af en toe eens zijn neus op stal laat zien, maar verder vooral weg is van een stalen ros met heel veel PK's. Onbegrijplijk voor Philo, aangezien ik altijd zeg dat hij de de leukste en de liefste is! We hebben regelmatig meer quality time samen, maken meer romantische boswandelingen en ik denk dat ik zelfs meer lieve woordjes tegen hem fluister, dan tegen mijn man

Tsja, dan moest ik het ook maar officieel maken met Philo. Want ook met deze stoere man wil ik samen oud worden en voor een "happily ever after" gaan!

De foto's zijn gemaakt door Sebastiaan Bors http://sebastiaanbors.com/. Leuk detail: Hij heeft nooit eerder paarden gefotografeerd, dus ik vond het erg tof dat hij de uitdaging aandurfde! Vooral aangezien Philo niet het makkelijkste model is (het is nog een lekkere draaikont, dus je moet veel geduld hebben en heel snel zijn)

We zijn begonnen in een gewone outfit, zodat ik even "veilig" op de plaats van bestemming kon komen

Op deze foto kan je goed zien dat hij het allemaal erg spannend vond en dat ik goed m'n best moet doen om hem bij me te houden

Daarna was het tijd voor de jurk

P.s. Cap was mee, maar die heb ik voor de foto's afgezet.