mijn grote vriend Wessel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 09:29

Ik ben ook erg benieuwd naar zijn kindjes O:)

@kim dat is waar je moet er wel variatie in houden natuurlijk! Ach ik ben allang blij dat ik Wessel eindelijk weer eens zie, met of zonder losse manen!

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 09:30

Knapste fries die ik ken

kimmie261

Berichten: 19224
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 09:48

oh jeetje wat een berg reacties weer :oo <3

ik zal een beetje proberen te beantwoorden :D
GabberGill schreef:
Als ik die filmpjes zie krijg ik zo´n zin om hem te starten whahahahahhaha.
.


hahah,nou ja,je zal moeten beginnen met inrijden voor het gaan starten vrees ik :D :D


Mac schreef:
De ultieme Fries <3 ! Doet me denken aan mijn verzorgfries van vroegah:Jillis. Ook zo' tank en steevast eerste I de bestgaand tuigpaard rubriek :)



leuk,hier staat nog zo'n tank,daar past wessel wel 2x in, ik hou wel van tankfriesjes :D ( alleen ze zijn zó lomp af en toe :x :') )


Charaz schreef:
Leuk om hem weer eens te zien, hoe komt hij aan de spieren joh? Is ie stiekem aan de anabolen gegaan :P



hee lotje, haha anabolen...zit in het gras denk ik :D


SARINO schreef:
Wat is Wessel gaaf,ik heb het geluk dat ik iedere dag zijn zoon mag bewonderen.
Die is ook zo stoer !! :wow:


amaretto??


Barb schreef:
Wat ontzettend leuk om hem weer eens te zien! Wat is het toch een knapperd!!


hee Barb,hoe is het met jou?? haha ik kom allemaal oude 'bekenden' tegen :D


dees_daan schreef:
Knappe Wessel, blijf een zwak voor hem houden.

ik zat al een hele tijd op een pb van jou te wachten,maar zag vannacht dat ik een heel bericht had geschreven maar blijkbaar niet verstuurd had ( zal de leeftijd wel zijn..),ik pb je nog ff ...


rocymax schreef:
Ik vind hem geweldig, Kimmie261!! <3 <3


<3 <3 <3


Willekes schreef:
*\o/* {:} WESSEL altijd weer een feestje dit paard (en al je andere vriendjes ook *hint hint*). ;)
Blijft gaaf om hem elke keer weer te zien. Dank voor de foto's en dat we een beetje mee mogen genieten. Wessel-fan-club grouppie :') :j


:D :D geen dank hoor,jij bedankt voor je leuke reactie :) :) , ik heb na lang twijfelen toch weer mijn öude type "camera terug gekocht en moest die ff uitproberen :))


c_alsemgeest schreef:
Mafflinger schreef:
ooh wow wat een knap paard! Verzwijgd ie soms dat ie stiekem een sportschool in zijn stal heeft?

Nee kim geeft ze pokon :+
Alle paarden en honden bij haar zijn zo gaaf :Y)


<3


bel91 schreef:
Wat een heerlijk paard!! *\o/*

En ja volgende keer met losse manen graag <3


hahah ja boodschap is doorgekomen... ( nu nog onthouden,haha :P )


A_nouk schreef:
Ja, ook ik moet bekennen dat ik bij de Wessel fanclub hoor.
Leuk hem weer voorbij te zien komen, het blijft een knapperd !


het is heel leuk te lezen dat mensen het leuk vinden toch weer foto's van hem te zien,het zijn toch wel altijd een beetje "dezelfde"plaatjes...zoiets het "die hebben we al gezien" idee

en wessel heeft een stuk of 5 nakomelingen,hij heeft in 2009 wat merries gedekt,een Welsh cob,haflinger,fries en kwpn-er en van die kwpner is de enige waar foto's van zijn als volwassen paard:

amaretto:
[ITP] Amaretto eindelijk zijn eigen topic..

boyca
Berichten: 1082
Geregistreerd: 14-12-11

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 09:56

Uitslover die Wessel <3 <3

c_alsemgeest

Berichten: 20688
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:10

Ja Amaretto :Y)
Dat is ook wel echt een succesje qua combinatie.

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:52

Wat een patser zeg maar als je er zo uit ziet mag je je wel een beetje uitsloverig gedragen.

Lang geleden,Ik denk ongeveer 35 jaar, hielp ik een stalbaas met ongeveer 15 Friese paarden. Dat waren ruinen en merries door elkaar. Die waren allemaal zo stevig en kort en zaten zo rond de 160/165 max. Op één na,dat was Sieb. Die was slank,lange benen en weinig lijf. De eigenaar voorspelde toen al dat de Friezen er in de toekomst allemaal zo er uit zouden gaan zien als Sieb en dat je de kleine stevige Fries nog maar sporadisch tegen zou komen. Hij verkondigde dit bij menig paarden en Friezenhouder maar werd vaak uitgelachen of voor gek verklaard. M.i helaas heeft hij wel gelijk gehad. Ik las het al eerder in het topic,je ziet dit ook bij de Haflingers. Pers.vind ik het geen verbetering maar snap dat er gefokt word op dieren waar de meeste vraag maar is.

Maar als ik Wessel zie,dan maakt mijn hart toch wel een sprongetje.

Puntje van "kritiek ",waarom maar zo weinig topics van Wessel of van je andere paarden,want ook die zou ik best vaker willen zien.

c_alsemgeest

Berichten: 20688
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:56

Ik vind het ook echt zonde... maar ook bij andere rassen, zelfs KWPN... ik val sowieso meer op tankjes. Mijn KWPNer was ook een klein tankje ondanks zijn bloederige afstamming :+

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:33

Jaaaaa Wessel! <3 <3 <3

Wat ontzettend leuk om hem weer eens te zien op Bokt! En wat ziet hij er goed uit :~

kimmie261

Berichten: 19224
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 12:28

Faruba schreef:
Wat een patser zeg maar als je er zo uit ziet mag je je wel een beetje uitsloverig gedragen.

Lang geleden,Ik denk ongeveer 35 jaar, hielp ik een stalbaas met ongeveer 15 Friese paarden. Dat waren ruinen en merries door elkaar. Die waren allemaal zo stevig en kort en zaten zo rond de 160/165 max. Op één na,dat was Sieb. Die was slank,lange benen en weinig lijf. De eigenaar voorspelde toen al dat de Friezen er in de toekomst allemaal zo er uit zouden gaan zien als Sieb en dat je de kleine stevige Fries nog maar sporadisch tegen zou komen. Hij verkondigde dit bij menig paarden en Friezenhouder maar werd vaak uitgelachen of voor gek verklaard. M.i helaas heeft hij wel gelijk gehad. Ik las het al eerder in het topic,je ziet dit ook bij de Haflingers. Pers.vind ik het geen verbetering maar snap dat er gefokt word op dieren waar de meeste vraag maar is.

Maar als ik Wessel zie,dan maakt mijn hart toch wel een sprongetje.

Puntje van "kritiek ",waarom maar zo weinig topics van Wessel of van je andere paarden,want ook die zou ik best vaker willen zien.


ja persoonlijk vind ik het ook jammer dat de friezen zo 'sport' gefokt worden,maar goed daar is ook vraag naar...

de laatste keren dat ik friesje heb laten dekken was ook door een niet goedgekeurde stamboek hengst,maar wel 1 die mij aansprak kwa bouw:
Afbeelding

ik heb hier ook nog een boek liggen met de echt oude stamhengsten,machtig mooi gewoon :+:,wat een tanken waren dat nog...

en haha mijn andere paarden vallen niet geheel in de smaak op bokt,dus om nu topics te openen voor 3 reacties is mij teveel werk :o :o

en meer wessel laten zien ga ik reacties krijgen dat mensen de foto's al gezien hebben ( dus dat ik ze dubbel plaats) ,ze lijken gewoon teveel op elkaar....vandaar maar heel af en toe nog foto's :)


Berdien schreef:
Jaaaaa Wessel! <3 <3 <3

Wat ontzettend leuk om hem weer eens te zien op Bokt! En wat ziet hij er goed uit :~


:D dank je wel!!

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:42

Dat staartje dat zo lief door de lucht zweeft, GEWELDIG! En wat ziet hij er goed uit. Hij heeft het echt naar zijn zin volgens mij.

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:20

Kimmie valt maestro ook niet in de smaak dan?

Wat ik zelf gaaf vind zijn jouw topics met al je dieren erin *\o/*

Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:44

Ik ga binnenkort eens even mijn Porthos in de knotten gooien en foto's maken. Ik denk dat hij dicht bij Wessel in de buurt komt als look-a-like. Alleen dan een centimeter of 55 kleiner :')

loez

Berichten: 11076
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:48

laura1987 schreef:
Kimmie valt maestro ook niet in de smaak dan?

Wat ik zelf gaaf vind zijn jouw topics met al je dieren erin *\o/*


Eigenlijk moet je gewoon een Kimmie261 dierentuin volgtopic maken :') Met zowel je knappe paarden als knappe roedel!

jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:31

Wesseeeeeeel !!!

Damn dat paard blijft toch machtig mooi om naar te kijken ! <3

GabberGill

Berichten: 5821
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:02

Nee joh deze starten we gewoon in 1 x ik zie talent. Niks geen inrijden hahahahahaa. Hij kan het al.
Ik zat te denken aan de bixie

GabberGill

Berichten: 5821
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:04

Pluttersput schreef:
Ik ga binnenkort eens even mijn Porthos in de knotten gooien en foto's maken. Ik denk dat hij dicht bij Wessel in de buurt komt als look-a-like. Alleen dan een centimeter of 55 kleiner :')

Je maakt me nieuwsgiering

xsiroccox

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Riep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:23

Sodeju :oo wat een knapperd! Idd zoals ik ook graag een echte Fries zie :)) En een heerlijk stoere (niet al te Friese ;) ) naam +:)+

Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:59

GabberGill schreef:
Pluttersput schreef:
Ik ga binnenkort eens even mijn Porthos in de knotten gooien en foto's maken. Ik denk dat hij dicht bij Wessel in de buurt komt als look-a-like. Alleen dan een centimeter of 55 kleiner :')

Je maakt me nieuwsgiering


Ik zal me er binnenkort eens aan wagen :j

fleurtjeuh
Berichten: 10340
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:08

Sorry ik zal wel weer een zeur zijn, maar ik vind hem echt veel te dik. Ongezond dik.
Ik snap niet dat iedereen alleen maar oeh en aah roept en zegt dat het een 'echte fries' is.
T is inderdaad een echte fries maar niet omdat hij zo breed is. Dat is gewoon al zn vet.

Kabayo

Berichten: 14058
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:45

fleurtjeuh schreef:
Sorry ik zal wel weer een zeur zijn, maar ik vind hem echt veel te dik. Ongezond dik.
Ik snap niet dat iedereen alleen maar oeh en aah roept en zegt dat het een 'echte fries' is.
T is inderdaad een echte fries maar niet omdat hij zo breed is. Dat is gewoon al zn vet.

Ben t met je eens...

Getup

Berichten: 8300
Geregistreerd: 27-01-07

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:57

Ik vond m ook....uuuuuh...beknopter en breder als ik me m kon herinneren.

En ik herinner m me goed, want ik vind m al erg lang heeeeul gaaf!

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:14

Wessel doet niks,staat, vermoed ik, 24/7 lekker in de wei. Al jaren geleden viel hij me op en ook toen was hij al flink aan de maat. Als hij echt zo ongezond zou zijn zou hij er m.i.niet zo uit zien,zo te zien heeft hij er weinig last van. Het is geen sportpaard dus wat maakt het uit dat hij er zo uit ziet. Ik gok maar zo,dat op het moment dat hij echt problemen zou krijgen met zijn gewicht,de eigenaresse er direcht werk van gaat maken dat hij zijn overtollige vetjes gaat verliezen.

Als ik me niet vergis heb je nog een schimmel toch TS,in mijn beleving ook een aansprekend dier om te zien. Dat andere jouw paarden minder boeiend vinden,geen idee,maar begrijp dat het best veel werk is om vaker topics te openen.

Vind trouwens de hengst die je gebruikt hebt ook een kanon,machtig mooi!

Thea_Ste
Berichten: 716
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Zonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:23

Hij mag inderdaad een kilo's kwijt, was ook iets wat mij direct opviel.

Hup, laten bewegen die Wessel, kan hij zijn spieren kan showen ipv zijn vetjes!

Maar ondanks dat is hij ongelooflijk knap TS, echt waar! Moet geweldig zijn om zo'n bink te hebben!

loez

Berichten: 11076
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: mijn grote vriend Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:47

TS heeft zelf al aangegeven dat Mr. Wessel nog al graag van zijn groene grasjes geniet :)

Dus neem aan dat ze het echt wel in de gaten houdt en waar nodig mindert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:56

Bij elk topic word er geroepen dat hij véél te dik is. Ik heb Wessel in levende lijve gezien (en niet 1x) en te dik was hij toen echt niet, dat hij nu wat meer van zijn gras heeft kunnen genieten is al gezegd maar hij heeft gewoon een nek, is stevig gebouwd (ik vind dat juist mooi aan hem) en het is geen gewoon geen paard in sportconditie en dat hoeft ook niet.